پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
در دیدار نماینده بسیج دانشجویی با معاون اول قوه قضائیه مطرح شد:

ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان به زودی تصمیم گیری می شود

نقی زاده نماینده بسیج دانشجویی استان اردبیل از قول مساعد معاون اول قوه قضائیه در مورد پیگیری واگذاری کشت و صنعت مغان خبرداد و گفت: در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضوور رئیس قوه قضائیه برگزار می شود در خصوص ابطال واگذاری کشت و صنعت نیز تصمیم گیری خواهد شد.

حامد نقی زاده نماینده بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از دیدار با حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در اردبیل خبرداد و گفت: در این دیدار مطالبات اساسی استان اردبیل  به ویژه  مطالبه ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را مطرح و خواستار رسیدگی عاجل به این موضوع شد.
وی به مستندات تخلف در پرونده کشت و صنعت مغان نیز اشاره و گفت: همچنین مستندات و مدارکی که نشانگر تخلفات و اشکالات گسترده در این واگذاری می باشد به صورت مکتوب به وی ارائه شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت:با توجه به پیگیری های به عمل آمده امیدواریم که این سفر موجبات ابطال واگذاری و تحقق خواسته عموم مردم شریف استان را فراهم نماید.
وی به بیانات معاون اول قوه قضائیه قضائیه نیز اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام اژه ای در این دیدار به مشکلات استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در جلسه شورای اداری که بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار می شود در خصوص واگذاری کشت و صنعت مغان نیز تصمیم گیری خواهد شد.

نقی زاده در پایان سخنان خود به پیگیری ها و مطالبه گری های بسیج دانشجویی در خصوص پرونده کشت و صنعت مغان اشاره کرد و گفت: در کنار حضور میدانی و استحصاء مشکلات مردم منطقه جلسات متعددی نیز با مسئولان، کارشناسان در این زمینه برگزار شد که نتایج این مطالعات پژوهشی و میدانی علاوه بر مسئولان استانی به صورت مکتوب به معاون اول قوهع قضائیه نیز ارائه شد.

 

انتهای پیام/ج