پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
امام جمعه پارس آباد:

اصل کار معلمی پرورش دانش آموزان است

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست گفت: معلمان عزیز نباید فقط در حیطه آموزش کار کنند بلکه اصل کار معلمی پرورش دانش آموزان میباشد که متاسفانه از وظیفه اصلی خود غافل شده ایم.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در دیدار مدیران اداره آموزش وپرورش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به عملکرد تربیتی وپرورشی این نهاد اشاره کرده وبه گزارش ۶ ماهه اول این نهاد توسط مدیران ومعاونان ومعلمان اشاره نموده واز همه ای آن بزرگواران تشکر کردند، که در این وضعیت بحرانی کرونای باز هم در کنار دانش آموزان به طور مجازی بوده وهستند.

وی همچنین در این دیدار به سند تحول بنیادی در اداره آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: متاسفانه در بعضی از بخشهای اداره آموزش وپروش که باید پرورش وآموزش در کنار هم باشند فقط به آموزش متکی بوده وغافل از پرورش دانش آموزان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در این دیدار ضمن تشکر از تمامی مدیران ومعاونان و معلمان زحمت کش شهرستان به آیه39 سوره احزاب اشاره کرد و گفت:سخن حق را باید بیان کرد وملاحظه این شخص وآن شخص را نکنیم وما موظف هستیم به بیان حقایق دستورات خداوند متعال هستیم.



وی با بیان اینکه در هرمقام و مسئولیتی که هستیم باید در قیامت جوابگوی آن باشیم ویکی از حساسترین این مقام و مسئولیتها مدیریت است، گفت: باید ما مسئولین علی الخصوص شما مدیران ومعاونان ومعلمان سطح آگاهی دانش آموزان خود را در مورد احکام ودستورات الهی به حد مطلوب برسانید.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست  گفت: معلمان عزیز نباید فقط در حیطه آموزش کار کنند بلکه اصل کار معلمی پرورش دانش آموزان میباشد که متاسفانه از وظیفه اصلی خود غافل شده ایم.

وی در مورد پرورش دانش آموزان در مدارس نیز گفت: گاهی با یک جمله عالمانه و تذکر لسانی زندگی دانش آموز دگرگون می شود و شما معلمان عزیز میتوانید در اواسط کلاس داری خود از آیه های قرآن واحادیث در مورد احترام به پدر ومادر و نوع پوشش در بین محرم ونامحرم به دانش آموزان بیان کنید.



انتهای پیام/ج