پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج در استان اردبیل خبرداد:

توزیع بیش از ۳۳۰۰ بسته معیشتی و احسان نان در ۲۷۶ نانوایی استان اردبیل

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل گفت:در اربعین حسینی در قالب گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شاهد توزیع ۳ هزار و ۳۵۵ بسته معیشتی و احسان نان در۲۷۶ نانوایی استان بودیم.

به گزارش ابصارخبر، علی پیرجاهد دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان از ۱۵ مهرماه شروع شده است و در اربعین حسینی نیز شاهد جلوه های از احسان و همدلی در قالب رزمایش کمک‌ مومنانه بودیم.

وی افزود: در روز اربعین حسینی ۳ هزار و ۳۵۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع گردید و ۲۷۶ نانوایی نیز با مشارکت خیرین به احسان نان پرداختند.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و احسان نان،۷۸۵ بسته کیف و نوشت افزار و بیش از ۲۳ هزار پرس غذای گرم با مشارکت مردم و خیرین در بین نیازمندان توزیع گردید. 

پیرجاهد گفت: ذبح قربانی و توزیع گوشت نذری،توزیع ماسک و ضدعفونی کننده،برپایی ایستگاه سلامت،اهدای خون و توزیع آش نذری از جمله برنامه های اجرا شده در قالب رزمایش کمک مومنانه در سطح استان اردبیل بود.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان در رزمایش کمک مومنانه،گفت:گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان تا ۳۰ مهرماه تداوم خواهد داشت.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل بیان کرد:مردم خیر می‌توانند جهت مشارکت در تداوم گام سوم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه،کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار استان پرداخت کنند.

پیرجاهد تصریح کرد:خیرین کمک های غیرنقدی خود را نیز به دفاتر بسیج سازندگی نواحی، اقشار و رده های بسیج وحوزه های مقاومت بسیج جهت توزیع در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شناسایی شده در قالب رزمایش کمک مومنانه تحویل دهند.

انتهای پیام/ج