پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل :

منتخبین نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج استان اردبیل معرفی شدند

اطهر نیاری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل از پایان نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج استان اردبیل خبرداد و گفت: در این جشنواره آثار 8 شاعر منتخب از استان اردبیل به جشنواره کشوری معرفی شدند.

به گزارش ابصارخبر، سیدسعید اطهر نیاری مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل از معرفی منتخبین نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج استان اردبیل تحت عنوان رازهای ارغوانی خبرداد و گفت: منتخبین این جشنواره به مرحله کشوری راه یافتند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتقال ارزش ها به زبان هنر اشاره کرد و گفت: این جشنواره در راستانی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد تا بخشی از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با زبان هنر شعر که اصلی ترین ،خالص ترین و گیراترین زبان هاست به نسل جوان منتقل شود.

 اطهر نیاری در ادامه سخنان خود به مراحل مختلف جشنواره رازهای ارغوانی اشاره کرد و گفت: در این جشنواره  ۶۲ اثر از  ۲۹ شاعر استان اردبیل شرکت داشتند که پس از داوری مرحله اول تعداد ۳۷ اثر از ۱۴ شاعر، انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: در مرحله دوم نیز از مجموع ۳۷ اثر، تعداد ۸ اثر از شاعران  فرهیخته استان اردبیل انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شدند.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل در پایان سخنان خود به معرفی منتخبین نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج در استان اردبیل  پرداخت و گفت:  سعید اقبالی، محمدعلی احمدنژاد، امیرحسین زارعیان، مجید حقی، محمود جهاندیده، حسین تنگبار، پری قدیمی و یحیی حمیدزاده خیاوی شاعرانی بودند که آثارشان به عنوان منتخبین استان اردبیل به مرحله کشوری معرفی شدند.

اطهر نیاری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد؛ منتخبین نهمین جشنواره سراسری شعر بسیج استان اردبیل طی مراسمی که با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا در فرصت مقتضی برگزار خواهد شد مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ج