پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان اردبیل:

یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار» در استان اردبیل برگزار می شود

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان اردبیل از آغاز یازدهمین دوره «جشنواره مردمی فیلم عمار» در استان اردبیل خبرداد و گفت: علاقمندان تا 25 آبان می توانند نسبت به ارسال اثار اقدام کنند.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام موسی‌الرضا محسن نژاد دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان اردبیل از آغاز یازدهمین دوره این رویداد سینمایی در استان اردبیل خبرداد و گفت:  جشنواره فیلم عمار در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «معرفی سوژه»، «فراخوان اکران مردمی» و «فراخوان‌های مردمی»  برگزار می شود.

وی به بخش «رقابت اصلی جشنواره» اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم‌نامه و نقد،مقاله و پژوهش‌های سینمایی در  موضوعات «رویای ایرانی»، «پایش و پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه ۸۸»  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام محسن نژاد به مهلت ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان تا ۲۵ آبان‌ماه‌ ۹۹ می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ammarfilm.ir/27521 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ج