پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل:

واحد راکد روغن نباتی اردبیل احیا می شود

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از فعال سازی روغن نباتی اردبیل خبرداد و گفت: این واحد صنعتی که چندین سال است بصورت راکد مانده بود در وزارت متبوع انجام گرفت و در راستای فعال نمودن آن ،کارهای اداری و صدور پروانه توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان انجام شد.

به گزارش ابصارخبر، رامین صادقی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به رایزنی هایی که در خصوص فعال سازی روغن نباتی اردبیل که چندین سال است بصورت راکد مانده بود در وزارت متبوع انجام گرفت و در راستای فعال نمودن آن ،کارهای اداری و صدور پروانه توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان انجام شد.

وی افزود : تنها کمبود در این خصوص ،تهیه روغن خام بود لذا با توجه به جلسه ای که در وزارت متبوع انجام شد پس از بحث و بررسی مقرر گردید روغن خام مورد نیاز این واحد در روزهای آتی تهیه  و بصورت گسترده روغن خوراکی توسط این کارخانه تولید گردد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در ادامه تصریح کرد: به مردم استان اردبیل اطمینان می دهیم هم اکنون در سطح استان هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی و مصرف خانوار وجود ندارد و به میزان بیشتر از نیاز ،هم اکنون در انبارها موجود است و جای هیچگونه نگرانی نیست .