پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
امام جمعه بیله سوار عنوان کرد؛

انتخابات آمریکا، هیمنه شیطانی آمریکا را شکست/ بسیج، بهترین ظرفیت برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: مسأله کنونی ما، پیروزی یا شکست «ترامپ» یا «بایدن» نیست، مسأله اصلی شکست هیمنه شیطانی آمریکا است.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به خطبه متقین امیر مومنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اشاره و ویژگی های افراد متقی را تشریح نمود. وی گفت: افراد متقی کسانی هستند که خدا را همیشه ناظر بر اعمال خود میبینند.

وی به تغییر روســـاى جمهور آمریكا به عنوان زمامداران دولت مركزى اســـتكبار جهانى اشاره کرد و گفت: این انتخابات و هزاران انتخابات دیگر در ذات شـــیطانى ابلیس بزرگ، تغییرى ایجـــاد نخواهد كرد.

امام جمعه بیله سوار به لزوم دشمن شناسی اشاره کرد و گفت:در زندگى امامان معصوم و دشمن شناســـى آنان یك نكته قابل توجه است و آن این است كه در زمان امامت یك امام، گاهى چندین خلیفه در اثر قتل و یا مرگ و یا توطئه جا به جا شده ولى اصل خلافت و جریان باطل سر جایش مى‌ماند، بنابر این واقعیت این است كه مسأله كنونى ما، پیروزى یا شكست ترامپ یا بایدن نیست. مسأله اصلى شكست هیمنه ی شیطانی آمریكا است.

عزیزی در ادامه سخنان خود ضمن تشریح جزئیات طرح تدبیر انقلابی و راهبردى مجلس شورای اسلامی در مواجهه با زیاده خواهى آمریكا گفت: از اقدام بهنگام و انقلابی مجلس محترم و نمایندگان ملت در تصویب قاطعانه یك فوریت این طرح تقدیر و تشکر نموده، از نمایندگان مجلس خواست با تكمیل فرایند تصویب و ابلاغ طرح مزبور، تا قبل از اســـتقرار دولت جدید آمریكا، دولت دوازدهم را بـــه اجراى این طرح و تكمیل آن ملزم كنند تا آثار عقلانیت انقلابی و هماهنگى و انســـجام قوای کشور و هماهنگى و وحدت مسؤولان در مقابله قاطعانه و هوشمندانه با زیاده خواهى‌هاى استكبار نمایان شود.

وی در قسمتی از سخنان خود فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه تبریک گفته، بسیج را بهترین ظرفیت در پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی  دانست.

عزیزی از مسئولان استانی و شهرستانی به خاطر افتتاح کتابخانه عمومی شهرستان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر ویژه کرد

خطیب جمعه بیله سوار در پایان به پیروزی های اخیر کشور آذربایجان بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ اشاره کرد و گفت : من این پیروزی بزرگ را به ملت و دولت آذربایجان تبریک عرض می نمایم و یک توصیه به آقای الهام علی اف دارم و آن این است: خودتان را هیچ وقت از ایران قوی جدا نکنید،زیرا که آینده از آنِ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ج