پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳

دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت که دانشکده کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ابصارخبر، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در بازدید از این ساختمان دانشکده کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر گفت: عملیات اجرایی ساختمان دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر از سال ۸۷ شروع شده و هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مشکلات ملکی و نداشتن سند مالکیت را از جمله دلایل اصلی معوق ماندن این پروژه بیان کرد و افزود: در سال جاری برای ادامه این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

او گفت: با توجه به اینکه نیمی از این مبلغ از طریق پارک علم و فناوری تامین شده ، مقرر شده است پس از تکمیل ساختمان ۲ طبقه از این مکان در اختیار پارک علم و فناوری قرار بگیرد.

وی تشریح کرد: همچنین سالن ورزشی اداره کار که در محوطه این دانشکده واقع شده از طریق  مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان در اختیار دانشکده کشاورزی قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل افزود: تلفیق دانشکده کشاورزی با پارک علم و فناوری فرصت بسیبار مغتنمی خواهد بود تا دانشجویان اندوخته‌ها و ایده‌های خودرا به عمل تبدیل کنند.

وی گفت: با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در این مکان زمینه حرفه‌آموزی دانشجویان و مهیا شدن آنان برای بازار کار نیز فراهم خواهد شد.