پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
استاندار اردبیل :

خلخال به منجیل متصل می شود

استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خلخال گفت: مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از راه اصلی خلخال به منجیل آماده شده است.

به گزارش ابصارخبر، اکبر بهنامجو  استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خلخال  در جمع خبرنگاران گفت: مقدمات مشارکت شرکت شستا برای ساخت بخشی از  راه اصلی خلخال به منجیل آماده شده و در جلسه روز دوشنبه هفته آتی در تهران قرارداد ساخت ۱۸ کیلومتر از این مسیر و نیز حدفاصل روستای درو تا روستای قشلاق دیز واقع در بخش شاهرود خلخال در مسیر فرعی جاده  نهایی خواهد شد.

وی از تخصیص و تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه  خبر داد و اظهار کرد: با تخصیص اعتبار و پرداخت بخش بزرگی از طلب پیمانکار مجری، عملیات اجرایی این پروژه شتاب گرفته و ماشین آلات راه‌سازی در طول مسیر  افزایش خواهد یافت.

استاندار اردبیل تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال به منجیل را یکی از مطالبات وخواسته‌های به حق مردم خلخال به خصوص اهالی بخش شاهرود این شهرستان عنوان کرد و افزود: با وجود همه محدودیت‌های اعتباری در دولت، اعتبارات منظور شده امسال برای این پروژه بخشی از مشکلات مربوط به طلب پیمانکار و همچنین نیاز مالی آن را برطرف می‌سازد.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت: از مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه پیش از این ۱۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافته بود که با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال سقف اعتبارات تزریق شده به این طرح به ۲۰۰ میلیارد ریال رسید.