پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵

دیدار خلبان اردبیلی با کودکان موسسه امام رضا (ع)+عکس

خلبان اردبیلی با حضور در موسسه امام رضا (ع) ضمن دیدار با کودکان بی سرپرست، روحیه امید به آینده را به این آینده سازان کشور تزریق کرد.

به گزارش ابصارخبر، امید هاشمی خلبان اردبیلی با حضور در موسسه امام رضا (ع) ضمن دیدار با کودکان بی سرپرست، روحیه امید به آینده را به این آینده سازان کشور تزریق کرد.

هاشمی در گفتگو با خبرنگار ما هدف از این کار را ایجاد امید به آینده بین کودکان بی سرپرست عنوان کرد و گفت: افرادي كه خدمات دهي اين كودكان را درمراكز انجام مي دهند درپيشگاه خدا از يك جايگاه ويؤه اي برخوردار هستند و ما نيز وظيفه داريم نسبت با اين عزيزان همراه باشيم.

وی با بیان اینکه کودکان فارغ از دنیای مادی آدم بزرگ ها به محبت و دوست داشته شدن نیاز دارند، خاطرنشان کرد: دنیای کودکانه آن ها پر از احساس و عواطف پاک است و هر لحظه در جستن آن هستند و باید به موقع و صحیح به آن پاسخ داده شود.

 خلبان اردبیلی این دیدار را وصف ناشدنی عنوان کرد و گفت: شوق پرواز و حضور در هواپیما یکی از آرزوهای کودکان موسسه امام رضا(ع) است که امیدوارم با همکاری همکاران خود در فرودگاه اردبیلاین رویا را به واقعیتی دست یافتنی تبدیل کنم.

انتهای پیام/ج