پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل در خصوص ترور و شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشور

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام استکبار در به شهادت رساندن دانشمندکشورمان اعلام کرد:ملت ایران اسلامی ضمن پاسخ کوبنده و دندان شکن به این گستاخی و شرارت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، هر گونه گفتمانی در مورد مذاکره ی مجدد با تروریست ها را خطای نابخشودنی دانسته و در مقابل آن خواهد ایستاد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام استکبار در به شهادت رساندن دانشمندان کشورمان، این اقدام دشمنان اسلام را بیانگر ضعف و عجز و ناتوانی آنها در مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد و اعلام داشت:ملت ایران اسلامی ضمن پاسخ کوبنده و دندان شکن به این گستاخی و شرارت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، هر گونه گفتمانی در مورد مذاکره ی مجدد با تروریست ها را خطای نابخشودنی دانسته و در مقابل آن خواهد ایستاد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین  

"اين نهضت بايد زنده بماند و زنده ماندنش به اين خونريزيهاست.

بریزید خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند.

بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود.

ما ازمرگ نمى ترسيم؛

و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد ..."

حضرت امام خمینی(ره)

قریب به چهل سال است که کشور عزیزمان آماج حملات ددمنشانه ی عوامل استکبار  و صهیونیسم جهانی و منافقین کور دل است.

بیش از چهل سال است که دشمنان نظام اسلامی به صورت آشکار و پنهان با استفاده از حربه ناجوانمردانه ترور، سعی در از بین بردن نخبگان میهن عزیزمان برای متوقف ساختن حرکت و رشد شتابان علمی ومعنوی انقلاب دارند.

در طول چهل دهه از عمر انقلاب دشمنان از هیچ جنایتی در تلاش برای اجرای کودتا، راه اندازی جنگهای سخت ، نرم و نیمه سخت در ابعاد مختلف تا ترور در حق ملت بزرگ ایران کوتاهی نکرده اند و اینکه ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای و موشکی کشورمان، شهیددکتر محسن فخری زاده پرده عریان و اخیر، از خوی وحشگیری و دشمنی آشکار نظام سلطه و استکبار و صهیونیسم جنایتکار با ملت ایران است.

این اقدام جنایتکارانه و ددمنشانه، مقارن با دهمین سالگرد ترور شهید شهریاری، یکی دیگر از دانشمندان عزیزمان توسط دشمنان قسم خورده، پیام آشکار و واضحی برای برخی ساده اندیشان و غرب باوران داخلی دارد که باطن خباثت آلود دشمن را درک کنند و ببنند.

"افلا یتفکرون"؛ به راستی دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم چگونه باید کینه و دشمنی خود را نشان دهند تا دیگر عده ای در داخل کشور، فریب سراب گونه طبل مذاکره با این شیاطین را نخورند؟  

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با محکومیت این اقدام ناجوانمردانه و عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی، ضمن تاکید بر انتقام و پاسخ کوبنده و دندان شکن به این گستاخی و شرارت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، هر گونه گفتمانی در مورد مذاکره ی مجدد با تروریست ها را خطای نابخشودنی دانسته و در مقابل آن خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ج