پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹

بیانیه های دفاتر بسیج دانشجویی به مناسبت شهادت دانشمند شهید فخری زاده

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای ترور دانشمند شهید فخری زاده را محکوم کردند.

به گزارش ابصارخبر، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای ترور دانشمند شهید فخری زاده را محکوم کردند.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

فضاحت ها و شکست های پی در پی دشمنان، معاندان و منافقان در عرصه های مختلف جهاد بویژه مجاهدت های علمی نشان داده که وقتی از تلاشها و مجاهدات خستگی ناپذیر سربازان ایران و اسلام در راه اعتلای وطن و دین سرخورده و سرافکنده شده اند، خباثت و  کینه خود را با ترور و به خاک و خون کشاندن فرزندان و یاوران امام و انقلاب  آشکار می نمایند که اینبار هم به مانند قبل دست پلید استکبار، حوزه صنعت هسته ای ایران عزیزمان را محل عقده گشایی نمود.

همه جهان معترف است که ایران کشوری است با فرهنگ، تمدن غنی و استعداد ذاتی بسیار بالا در کشف، تولید و فراگیری علوم و هزاران سال قبل از اینکه ملت های دیگر از پناگاه های خود بیرون بیایند، ایران عزیز بر جهان علم و دانش سرور و حاکم بود. علم و دانش در جان این ملت نهادینه است و با حذف ددمنشانه و خسیف دانشمندان برومند ایران عزیز نمی توان علم را از این مردم عالم پرور دریغ کرد.

دشمنان این نظام مقدس، بویژه آن هایی که ضعف و زبونی برخی عناصر داخلی و حکومتی را فرصتی برای گسترش گستاخی و رذالت خود می بینند، بدانند که بر اساس وعده های الهی و با رهبری داهیانه و عزتمندانه ی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار آنان است.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مرکز اردبیل ؛ ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه‌ی دانشمند عالی‌قدر شهید محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می نماید.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نورمرکزاردبیل شهادت دانشمند هسته‌ای،شهید محسن فخری زاده را محکوم نموده و به محضر مبارک ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی) وخانواده شهید عزیز و ملت ایران و به تمام چهره‌های علمی و دانشگاهی تبریک وتسلیت عرض می نماید.

اقتدار سياسي و پيشرفت هاي روز افزون در عرصه‌های مختلف همواره از آرمان‌ها و اهداف مردم بزرگ ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و عليرغم تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در ايجاد مانع بر سر راه اين پيشرفت‌های چشمگير تاكنون خللی در عزم استوار ملت بر اعتقادات خود ايجاد نكرده است.  

بي ترديد فرهنگ و روحيه شهادت طلبی و شهادت دانشمندان عرصه هسته‌ای كشور منجر به اقتدار مثال زدنی نظام شده و پيشرفت‌های روز افزون و حيرت انگيز امروز ملت ايران نيز به بركت خون اين شهیدان عزیز ومجاهدت دانشمندان انقلابي محقق شده است.  

امروز همگان شاهدند كه توطئه‌های مسموم مخالفان در ايجاد ناامنی و ارعاب در سطح جامعه نخبگان علمی و دست اندر كاران فناوري بومی هسته‌ای و ترور دانشمندان نه تنها در حركت شتابان جامعه علمی به سمت تعالی مانعی ايجاد نكرده بلكه عزم و اراده‌ها را پولادين تر کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورمرکز اردبیل

ضمن ارج نهادن به مقام شامخ دانشمند هسته‌ای  كشور شهيد محسن فخری زاده اعلام می‌كند مابسیجان درسنگر علم وتقوا گام درمسیر این شهیدان خواهیم گذاشت ومصمم‌تر از دیروز دراین مسیر خواهیم بود.

بیانیه روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل

اقتدار سياسي و پيشرفت هاي روز افزون در عرصه هاي مختلف همواره از آرمان ها و اهداف مردم بزرگ ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و عليرغم تلاش هاي مذبوحانه دشمنان در ايجاد مانع بر سر راه اين پيشرفت هاي چشمگير تاكنون خللي در عزم استوار ملت بر اعتقادات خود ايجاد نكرده است.  

بي ترديد فرهنگ و روحيه شهادت طلبي و شهادت دانشمندان عرصه هسته اي كشور منجر به اقتدار مثال زدني نظام شده و پيشرفت هاي روز افزون و حيرت انگيز امروز ملت ايران نيز به بركت خون اين شهیدان عزیز ومجاهدت دانشمندان انقلابي محقق شده است.  

امروز همگان شاهدند كه توطئه های مسموم مخالفان نظام خصوصا استکبارجهانی و رژیم جعلی ونامشروع صهیونستی در ايجاد نا امني و ارعاب در سطح جامعه نخبگان علمي و دست اندر كاران فناوري بومي هسته اي و ترور دانشمندان نه تنها در حركت شتابان جامعه علمي به سمت تعالي مانعي ايجاد نكرده بلكه عزم و اراده ها را پولادين تر کرده است. بسیج دانشجویی استان اربیل ضمن ارج نهادن به مقام شامخ  دانشمند هسته اي  كشور شهيد دکترمحسن فخری زاده اعلام مي كند ما بسیجیان درسنگر علم وتقوا گام درمسیر این شهیدان خواهیم گذاشت ومصمم تر از دیروز دراین مسیر خواهیم بود.

بیانیه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه‌ پیام نور مرکز گرمی

جامعه علمی کشور بار دیگر داغدار عزیزی شد که نشان از سخت کوشی و تلاش در راه حقیقت بود. شهید محسن فخری زاده، قدم در راهی گذاشته بود که پیش از او شهیدان احمدی روشن، علی‌محمدی و شهریاری در آن مسیر داشته‌های خود را فدا نموده‌اند و او نیز به حق رهروی خوبی بود.

دشمنان رشد و تعالی انسان این بار نیز با ترس و وحشت از بالندگی یک ملت آزاده، دست به یک اقدام وحشیانه زدند و بار دیگر عجز و ناتوانی خود را به تمام جهان نشان دادند. ترورهایی که نشان از یک حقیقت دارند، و آن حقیقت مسیری است که ملت بزرگ ایران در پیش گرفته است.

دشمنان مردم ایران می‌انگارند اگر شهیدان فخری زاده، علی محمدی، شهریاری و احمدی روشن را از ملت ایران بگیرند این مردم از پیشرفت جا می‌مانند غافل از اینکه هزاران فخری زاده و علی محمدی و شهریاری و احمدی روشن از دامان این ملت خواهد رویید.

 ما دانشجویان و اساتید دانشگاه‌، شهادت متفکر شهید فخری زاده را به محضر امام زمان(عج)، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و اعلام می‌داریم که تا پای جان در مسیر آرمان‌های شهدا خواهیم ماند و اقداماتی از این دست شوق ما را برای تلاش مضاعف در این عرصه بیشتر خواهد کرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خلخال 

ترور ناجوانمردانه دانشمند پر توان صنعت هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده بدست عناصر پلید و فرومایه صهیونیسم بین الملل موجب تالم و تاثر فراوان ملت ایران گردید.بی گمان این اقدام تروریستی عناصر زبون و تحت انعقاد شیطان بزرگ آمریکا در به شهادت رساندن چهره ی خدوم و صادق عرصه ی جهش علمی ، نشانه ی مسیر درست و نورانی طلایه داران پیشرفت و بالندگی این مرزو بوم به شمار می رود . شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان خلخال ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عنصر فرهیخته و سرافراز به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده ی گرانقدر ایشان و عموم همرزمان و همسنگران این شهید عالیمقام در عرصه فناوریهای نوین هسته ای ، رجا واثق داریم در پرتو رشادت های سروقامتان پر افتخار عرصه های دانایی و بالندگی ایران اسلامی به قله های سعادت و افتخار همه جانبه دست خواهد یافت و کید و مکر دشمنان اسلام و انقلاب برملا و آشکار خواهد شد . در پایان  بسیج دانشجویی شهرستان خلخال به شدت این اقدام تروریستی را محکوم و خواستار انتقام سخت از عاملان این جنایات هولناک می باشد . جمعه هفتم آذر ماه ۱۳۹۹

بیانیه بسیج اساتید،بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشگین شهر

ملت شریف وجامعه علمی کشور بار دیگر داغدار دانشمندی شد که نشان از سخت کوشی و تلاش ایشان در راه رسیدن به حقیقت بود. شهید محسن فخری زاده، قدم در راهی گذاشته بود که پیش از این شهید بزرگوار، شهیدان احمدی روشن، علی‌محمدی و شهریاری در آن مسیر داشته‌های خود را فدای این انقلاب ومردم نموده‌ بودند و او نیز به حق رهروی خوبی درکنارهم سنگران  خویش بود.

بی شک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز شهید فخری زاده در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه ها و مراکز عالی و علم و فن آوری خواهد بود.

دشمنانی که فرزندان این آب و خاک را نشانه گرفته اند بدانند که هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید چرا که ما ملت غیور ایران اسلامی شهادت در راه وطن را اوج افتخار می دانیم و برای ذره ذره خاک وطنمان و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده ایم  

وهزاران فخری زاده و علی محمدی و شهریاری و احمدی روشن هااز دامان این ملت خواهد رویید.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه‌، شهادت دانشمند شهید فخری زاده را به محضر امام زمان(عج)، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌داریم که تا پای جان در مسیر آرمان‌های شهدا خواهیم ایستاد و اقداماتی از این دست شوق ما را برای تلاش مضاعف در این عرصه بیشتر خواهد کرد.

 انتهای پیام/ج