پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
در نشست هم اندیشی مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

برنامه های راهبردی در دانشگاه های اردبیل طراحی و اجرا می شود

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه آسیب شناسی و برطرف کردن آسیب های اجتماعی و خنثی کردن توطئه ای دشمنان در دانشگاه ها از ماموریت های اصلی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها است، گفت: برنامه های متنوعی بر ارتقای معنوی و فرهنگی دانشگاهیان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

در نشست هم اندیشی مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

بعد از ظهر امرور نشست هم اندیشی مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل  و مسئولین بسیج دانشجویی در سالن اجلاس دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در این نشست به تبیین برنامه های ارزشی در دانشگاه ها پرداخت و گفت: دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه می شود از این رو وظایف سنگینی بر دوش دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه آسیب شناسی و برطرف کردن آسیب های اجتماعی و خنثی کردن توطئه ای دشمنان در دانشگاه ها از ماموریت های اصلی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها است، گفت: برنامه های متنوعی بر ارتقای معنوی و فرهنگی دانشگاهیان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اولویت اول برنامه های فرهنگی در خوابگاه و تشکل های دانشجویی است، گفت: از این رو تبلیغ چهره به چهره جهت اثر گذاری بیشتر روی دانشجویان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود از حضور 80 روحانی در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی در سراسر استان خبرداد و گفت: وظیفه اصلی این روحانیون برقرارری ارتباط چهره به چهره با همه دانشجویان و تقویت معنویت بین جامعه دانشگاهی است.

وی از طراحی برنامه های اثر بخش در کف دانشگاه ها خبرداد و گفت: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته  و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برنامه های راهبردی در دفاتر نهاد رهبری طراحی شده و در حال انجام است.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشچویی استان اردبیل نیز در این نشست به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان اردبیل پرداخت و گفت: در شرایط کرونایی که جامعه را با تعطیلی اجباری مواجه کرد، دانشجویان بسیجی با احساس تکلیف پا به میدان مبارزه با کرونا نهادند و در این راستا از تولید بسته های بهداشتی گرفته تا توزیع آنها به مردم بخصوص مناطق کم برخوردار  به عموم مردم خدمت رسانی کردند.

در ادامه این نشست مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل به تبادل اندیشه پرداختند.