پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در اردبیل:

دولت حزب‌اللهی، دولت فرصت ساز است/ سردار سلیمانی یاد داد، غیرت مرز نمی شناسد

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به ویژگی های دولت حزب اللهی اشاره کرد و گفت: دولت حزب‌اللهی دولتی است که تمامی تهدیدات و مشکلات جامعه را به فرصت تبدیل می‌کند.

به گزارش ابصارخبر، ،روح‌الله متفکر آزاددبیر هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در همایش جوان مومن انقلابی که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، به تبیین ویژگی های دولت جوان مومن انقلابی پرداخت و گفت: دولت حزب‌اللهی دولتی است که تمامی تهدیدات و مشکلات جامعه را به فرصت تبدیل می‌کند. 

وی با بیان اینکه فرد انقلابی همواره در جنبش و تکاپو است گفت: دولت نباید دست روی دست بگذارد و بگوید چون کشور تحریم است کاری از دستمان بر نمی‌آید بلکه باید تلاش کند و با بی اثر کردن تحریم‌ها  دشمنان را از اندیشه خود پشیمان کند.

متفکر آزاد در ادامه سخنان خود به ویژگی های حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: جامعه ما الگویی به نام سردار سلیمانی دارد که نمادی از مکتب حضرت امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) مکتبی است که بعد از ۱۴۰۰ سال ادعای بناگذاری حکمرانی دینی و مقدمه‌سازی برای ظهور را دارد گفت: جوان انقلابی و حزب‌اللهی باید همواره یار و یاور و پشتیبان حق باشد و نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت نباشد.

این نماینده مجلس به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، کشور ما توانسته یک نگاه تمدنی را در جهان بناگذاری کند.

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی  یه ما یاد داد که غیرت مرز نمی شناسد، گفت: از دولت آینده انتظار می رود همچون سردار شهیدمان شبانه روز تلاش کند و با از میان برداشتن موانع سر راه جمهوری اسلامی، فراتر از زمینه سازی، کشور را به جایگاه واقعی خود در جهان برساند.

دبیر هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به وضعیت فعلی کشور به ویژه مشکلات اقتصادی موجود اشاره کرد و گفت: دولت بعدی باید دولت فرصت ساز باشد و خزانه خالی را بهانه قرار ندهد بلکه خود با ایثار و تلاش شبانه روزی همچون 8 سال دفاع مقدس که با دستان خالی کمر استکبار را شکستند، در جنگ اقتصادی نیز حماسه افرینی کنند.

متفکر آزاد در بخش پایانی سخنان خود به ویژگی های دولت آینده اشاره کرد و گفت: انتظار می رود دولت بعدی با بازگرداندن جوانان  دانشمند، فرهیخته و نخبه به کشور از تمام ظرفیت های کشور برای تحقق آرمان های ترسیم شده در انقلاب اسلامی  تلاش کند.

وی به مذاکرات اشاره کرد  و با بیان اینکه مذاکره تنها 5 کشور موجود در برجام نیست، گفت: دولت بعدی باید با صلابت و اقتدار با همه کشورهای جهان تعامل و مذاکره داشته باشد.