پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

بسیج همه امکانات و ظرفیت های بسیج و سپاه برای تداوم رزمایش کمک مومنانه/دعوت از مردم برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:تمام ظرفیت ها و امکانات بسیج و سپاه برای تداوم رزمایش کمک مومنانه در استان بسیج شود.

به گزارش ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که به صورت ویدیوکنفرانس با حضور فرماندهان نواحی و مسئولین کمیته های رزمایش کمک مومنانه بسیج استان برگزار شد،اظهار کرد:از همه ظرفیت ها و امکانات بسیج و سپاه و مشارکت خیرین و آحاد و اقشار مختلف مردم مومن و نوعدوست استان برای تداوم رزمایش کمک مومنانه در کمک به نیازمندان استفاده شود.  

وی بیان کرد:برای تداوم مرحله سوم  رزمایش کمک مومنانه توسط فرماندهان و مسئولین کمیته های رزمایش،برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و این رزمایش به صورت سازمان یافته در مدت ۳ ماه در کلیه نواحی استان تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۰ تداوم می یابد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: از آحاد و اقشار مختلف مردم خیر و نوعدوست استان برای مشارکت در رزمایش کمک مومنانه دعوت می شود تا همچنان با مشارکت مومنانه خود در کنار نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از کرونا باشند.

بابازاده استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی را در جلب مشارکت های مردمی مهم دانست و افزود:از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی به شکل هنرمندانه برای جلب کمک های مردمی و انعکاس اقدامات با حفظ کرامت انسانی استفاده شود.

وی با قدرانی از مشارکت مردم خیر استان اردبیل،گفت:رزمایش کمک مومنانه در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از ویروس منحوس کرونا اجرا می شود که در این رزمایش جلوه های از احسان و خدمت مومنانه در کمک به نیازمندان توسط مردم خیر،بسیجیان و جهادگران استان به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:مردم خیر استان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک سپه(انصار سابق) در سراسر استان پرداخت کنند.

بابازاده افزود:پایگاه های مقاومت بسیج،اقشار،رده ها و دفاتر بسیج سازندگی استان نیز آماده جلب مشارکت های غیرنقدی مردم خیر و نوعدوست استان اردبیل هستند.

 

انتهای پیام/