پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبرداد

کسب رتبه سوم دانشگاه پیام نور استان اردبیل در مسابقات قران و عترت دانشجویان کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از کسب رتبه سوم مسابقات قران و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: استان اردبیل با کسب ۱۸۰ امتیاز در مجموع، پس از استانهای تهران و اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش ابصارخبر، دکتر محمد فدائیان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در جمع خبرنگاران از کسب رتبه سوم مسابقات قران و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: استان اردبیل با کسب ۱۸۰ امتیاز در مجموع، پس از استانهای تهران و اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

دکتر فدائیان افزود: این مسابقات در بخش های مختلفی همچون حفظ، ترتیل، دعا، خوشنویسی، عکاسی و غیره که به صورت مجازی و به میزبانی استان یزد برگزار شد، استان اردبیل با کسب 8 مقام برتر در رشته های مختلف توانست رتبه ی سوم کشوری را بدست آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با یادآوری اینکه در سال گذشته اردبیل جزء استانهای  رده ی آخری بود، ادامه داد: ما با برنامه ریزی درست و استفاده از تمام ظرفیت شهرستانهای این استان ، نمایندگان شایسته ای را برای شرکت در این مسابقات انتخاب کردیم و توانستیم موفقیت قابل توجهی را حاصل نمائیم.

ایشان با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویی استانهای اول و دوم چندین برابر دانشجویان استان اردبیل است، ادامه داد: کمیت دانشجویان ما نسبت به استانهای دیگر باعث شده که تعداد شرکت کنندگان ما نسبت به آنها کم باشد، اما این امر باعث عدم موفیت ما نشد و ما همچان تلاش خواهیم کرد در سال بعد به رتبه های بالاتر نیز دست پیدا کنیم.

یادآوری می شود اختتامیه 24 امین دوره مسابقات قران و عترت 30 آذرماه به میزبانی استان یزد بصورت مجازی و با پخش مستقیم رسانه ی ملی  برگزار و استانهای اول تا سوم معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ج