پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
راوی دفاع مقدس در منطقه شلمچه؛

تریبون روایتگری، سلاح ایثارگران در معرکه های پیش رو است/ مکالمات بی سیم کانال کمیل، الگوی روایت دفاع مقدس است

راوی دفاع مقدس در منطقه شلمچه با بیان اینکه سلاح امروز یادگاران دفاع مقدس، تریبون روایتگری در معرکه های پیش رو است، گغت: ایثارگران با روایت صحنه های دفاع مقدس ، رسالت تبیین خاک و خون در 8 سال دفاع مقدس را بر عهده دارند.

سردار محمد احمدیان راوی دفاع مقدس در گفتگو با ابصارخبر، به تبیین شیوه های روایت گری در مناطق عملیاتی پرداخت و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس امروز فراتر از مرزهای کشور، در جبهه مقاومت در جریان است.

وی با بیان اینکه عکس رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز زینت بخش سنگرهای مقاومت در اقصی نقاط عالم است، گفت: امروز رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت با الگوپذیری از شهدای دفاع مقدس ما در نبرد با ایادی استکبار، حماسه سازی می کنند و این  خود تبیین کننده اهمیت روایت گری دوران ماندگار دفاع مقدس است.

احمدیان با بیان اینکه روایتگری روایت  لحظه به لحظه خون و خاک ایران اسلامی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس خون دادند تا امروز یاد و خاطره عملیات های بدر و خیبر ، کربلای  4 و 5 الهام بخش رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت شود.

وی با بیان اینکه سلاح امروز یادگاران دفاع مقدس، تریبون روایتگری در معرکه های پیش رو است، گغت: ایثارگران با روایت صحنه های دفاع مقدس در واقع رسالت تبیین خاک  و خون 8 سال دفاع مقدس را در میادین کنونی بر عهده دارند.

راوی دفاع مقدس در منطقه شلمچه در ادامه سخنان خود  به جریان تحریف دشمنان اشاره کرد و گفت: نقش روایتگران دفاع مقدس در خنثی کردن توطئه های دشمنان در جریان دفاع مقدس بی بدیل است و لازم است ایثارگران خاطرات خود را با  بهره گیری از امکانات روز در معرض مخاطبان و عموم مردم قرار دهند .

وی از ایثارگران به ویژه راویان دفاع مقدس خواست علاوه بر روایتگری در محافل گوناگون ، به ثبت و ضبط لحظات ناب آن دوران بپردازند تا با جاودانه کردن آن دوران طلایی راه را به آیندگان نشان دهند.

احمدیان به تبیین ایثارگری های فرماندهان بزرگ دفاع مقدس همچون، شهیدان باکری، همت، خرازی، زین الدین پرداخت و گفت: اگر مسئولین و مدیران فعلی کشور تلاش کنند خود را شبیه این حماسه آفرینان بی ادعا کنند، قطعا بدانند، حسین فهمیده های زیادی از دل مردم برخواهند خواست و کشور را به گلستان تبدیل خواهند کرد.

وی شرایط کنونی کشور را یادآور شد و گفت: مصیبت ما از زمانی آغاز شد که از فرهنگ دفاع مقدس دور افتادیم.

راوی دفاع مقدس در منطقه شلمچه از راویان خواست تا با تبیین و تفسیر لحظات ناب دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند.

احمدیان در پایان سخنان خود به بیان خاطرات کانال کمیل پرداخت و گفت: مکالمات بی سیم کانال کمیل هنوز هم موجود است مکالماتی که روایتگر لحظات شهادت یاران انقلاب ، یاران امام و رهبری است و نشان می دهد که چگونه باید روهرو راه شهیدان بود و از ولایت فقیه به معنی واقعی تبعیت کرد.

در ادامه این نشست راویان دفاع مقدس استان اردبیل به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتگو: مهدی جدی

انتهای پیام/ج