پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

گروه های جهادی بسیج مانند رزمندگان دفاع مقدس در عرصه خدمت به مردم مجاهدت می کنند

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:گروه های جهادی بسیج مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس،در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی مجاهدت می کنند.

به گزارش ابصارخبر، سردار فرهنگ مستعد حصاری در جلسه ویدیوکنفرانسی قرارگاه محرومیت زدایی و اشتغال زایی بسیج سازندگی استان اردبیل،اظهار کرد:رزمندگان دوران هشت سال دفاع با روحیه جهادی در خط مقدم جبهه حق علیه باطل،از عزت و اقتدار ایران اسلامی دفاع کردند و امروز گروه های جهادی بسیج مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی مجاهدت می کنند.

وی بیان کرد:در سال ۹۹ گروه های جهادی بسیج و بسیج سازندگی با مردم یاری و مردم داری،در مبارزه با ویروس منحوس و اجرای باشکوه رزمایش بزرگ کمک مومنانه جلوه هایی از کارآمدی بسیج،ایثار و همدلی مومنانه در خدمت به ولی نعمتان را به نمایش گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:بسیج و سپاه در شرایط سخت و بحرانی کرونا با تمام توان در کنار مردم بوده است و با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در کنترل شیوع ویروس کرونا ایفا کرد.

مستعدحصاری افزود:در سال جاری علارغم فعالیت ها و اقدامات موثر برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه،اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی نیز به همت بسیج و سپاه با اهتمام ویژه عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی و وظیفه همه ما در بسیج و سپاه است گفت:کار و تلاش توام با روحیه جهادی و با هدف کسب رضایت الهی در خدمات رسانی بسیج به مردم مشهود است که خود امری اساسی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به نقش آفرینی گروه های جهادی بسیج،بیان کرد:توانمندی سازی و صیانت از گروه های جهادی بسیج از اهمیت ویژه برخوردار است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.‌

مستعد با بیان اینکه در سال جاری تجربیات خوبی در عرصه خدمت رسانی کسب شد،افزود:در سال آینده نیز با بهره گیری از تجربیات ارزنده سال جاری و با تمام توان،طرح های خدمات رسانی و محرومیت زدایی بسیج با قدرت و قوت بیشتر اجرایی می شوند.

 

انتهای پیام/ج