پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

تداوم رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان/دعوت از مردم خیر استان اردبیل برای کمک به نیازمندان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:در راستای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در سراسر استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ‌ پاسدار شکر عبدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در ایام ماه مبارک رمضان،مرحله سوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه برای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب و کمک به خانواده های نیازمند در سراسر استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد:نواحی مقاومت،اقشار بسیج و دفاتر بسیج سازندگی در سراسر استان اردبیل آماده دریافت کمک های مردم خیر و نوعدوست استان اردبیل هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:کمک های مردم نوعدوست و خیر استان توسط بسیجیان و گروه های جهادی بسیج در بین نیازمندان شناسایی شده در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

عبدی افزود:مردم مومن و خیر استان می توانند با تحویل کمک های غیرنقدی به اقشار و نواحی بسیج یا پرداخت کمک های نقدی به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک سپه(انصار سابق) در سراسر استان در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم خیر استان در کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان،گفت:مردم نوعدوست استان باری دیگر با مشارکت مومنانه خود صحنه های از همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان را در ماه مبارک رمضان به نمایش خواهند گذاشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدرانی از مشارکت گسترده مردم استان در برگزاری باشکوه رزمایش کمک مومنانه،بیان کرد:مردم خیر استان اردبیل در ماه رمضان سال گذشته در رزمایش کمک مومنانه به صورت گسترده مشارکت و همکاری داشتند که این رزمایش در ماه رمضان امسال نیز با مشارکت مردم مومن استان تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ج