پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

مشاور جدید رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در امور بانوان و خانواده منصوب شد

زهرا اخوی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مشاور جدید رئیس این دانشگاه در امور بانوان و خانواده منصوب شد.

به گزارش ابصارخبر، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر زهرا اخوی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه به عنوان مشاور جدید رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده منصوب شد.
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم و معارفه مشاوران سابق و جدید رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه مشاور امور بانوان علی رغم اینکه باید الگوی فرهنگی یک بانوی اسلامی باشد، گفت: داشتن علاقه و انگیزه به رشد علمی و فرهنگی دانشجویان دختر نیز از مشخصه های بارز مشاور امور بانوان است.
وی با بیان اینکه دکتر مریم سلطانی مشاور سابق امور بانوان همکاری و تعامل خوبی با مجموعه فرهنگی و نهاد رهبری دانشگاه داشت، اظهارامیدواری کرد: این تعامل و همکاری با حضور دکتر زهرا اخوی بیش از پیش تقویت شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از همکاری مشاور سابق امور بانوان با نهاد رهبری، گفت: امیدواریم مشاور جدید، بیشتر و جدی تر از گذشته برنامه های فرهنگی دانشگاه را دنبال کنند.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه رئیس دانشگاه در انتخاب مشاور امور بانوان به مباحث فرهنگی و مذهبی توجه ویژه ای دارد، گفت: دکتر اخوی نیز همانند دکتر سلطانی فردی علاقمند به مباحث فرهنگی و دانشجویی است و امیدواریم این راه را به نحو احسن ادامه دهد.
گفتنی است دکتر مریم سلطانی مشاور سابق و دکتر زهرا اخوی مشاور جدید رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده نیز به ارائه بیانات خود پرداختند. در ادامه با اهدای لوحی از خدمات دکتر مریم سلطانی مشاور سابق تجلیل و حکم دکتر زهرا اخوی به عنوان مشاور جدید رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده به وی اعطا شد.