پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل :

برخورد قاطع با تخلفات و جرائم انتخاباتی در استان اردبیل/ممنوعیت استفاده از اموال دولتی در تبلیغات انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخابات سالم،قانون مند و پرشور،با هر گونه تخلف و جرائم انتخاباتی در استان اردبیل،قاطعانه و بدون مماشات برخورد می کنیم.

به گزارش ابصارخبر، سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخابات سالم،قانون مند و پرشور،با هر گونه تخلف و جرائم انتخاباتی در استان اردبیل،قاطعانه و بدون مماشات برخورد می کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات خارج از ضوابط تعریف شده که زمینه ساز اخلال در نظم عمومی،قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز باشد با حساسیت ویژه بررسی و با متخلفان برخورد قانونی می شود، گفت: استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی،مصداق بارز جرم و تصرف غیرقانونی در اموال دولت است.

دادستانی های عمومی و انقلاب اردبیل گفت:در انتخابات پیش رو نظارت قانونی بیشتری نسبت به هرگونه سو استفاده از امکانات دولتی از جمله شهرداری ها،دستگاه‌های خدمات‌ رسان و دولتی در تبلیغات انتخاباتی،اعمال می کنند و تعقیب قضایی و برخورد قاطع با متخلفان صورت می گیرد.

وی افزود: فعالیت تبلیغاتی در انتخابات از سوی کلیه مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه های دولتی و عمومی،ممنوع و جرم محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/ج