پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:

مرزهای استان اردبیل از امن ترین مرزهای کشور است/مرزبانی در خط مقدم تامین امنیت پایدار

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی نیروی های مرزبانی،مرزهای استان اردبیل از امن ترین مرزهای کشور است.

به گزارش ابصارخبر، سید عبدالله طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران،اظهار کرد:مرزهای استان اردبیل در حال حاضر جزو امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود که این امر در گرو تلاش و جدیت نیروهای تلاشگر و خستگی‌ناپذیر مرزبانی استان اردبیل محقق شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی در خط مقدم تامین امنیت پایدار هستند،بیان کرد:مرزبانان با صیانت از مرزهای کشور نقش و تاثیر بسزایی در افزایش امنیت و آرامش در جامعه داشته و بدون تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر این نیروها برقراری امنیت در کشور میسر نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد:مرزبانان با مقاومت در برابر تمامی سختی‌ها و دشواری‌های این کار در مسیر خدمت به میهن اسلامی نمادی از صبر و استقامت هستند که توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ و مهمی را برای کشور انجام داده و از تعرض بیگانگان به کشور جلوگیری کنند.

طباطبایی افزود:حراست و نگهبانی از مرزهای کشور برای تامین امنیت پایدار،افتخار بزرگی است که امروز این وظیفه خطیر به عهده نیروهای خدوم و سربازان وظیفه مرزبانی است.

وی گفت:امنیت نقش بی نظیری در توسعه همه جانبه استان دارد و بدون امنیت توسعه استان در بخش های مختلف امکان پذیر نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با قدردانی و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروهای مرزبانی استان اردبیل،بیان کرد:امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و در این راستا برای حفظ آرامش مردم اشد مجازات در انتظار اخلال‌گران نظم و امنیت جامعه است.

طباطبایی با اشاره به حساسیت دستگاه قضایی به حفظ امنیت جامعه،افزود:دستگاه قضایی در تعامل با نیروهای نظامی و انتظامی با مجازات سنگین و بازدارنده‌ای با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی جامعه‌ برخورد می کند.

 

انتهای پیام/ج