پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

هشدار دادستان مرکز استان اردبیل به ناقضان شیوه نامه های بهداشتی در تبلیغات‌ انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت:در راستای تامین سلامت عمومی جامعه،کلیه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،مکلف به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی در استان اردبیل هستند.

به گزارش ابصارخبر، سید عبدالله طباطبایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای تامین سلامت عمومی جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،کلیه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،مکلف به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی در استان اردبیل هستند.

وی با هشدار به ناقضان پروتکل های بهداشتی،بیان کرد:عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی تهدید علیه سلامت عمومی است و با ناقضان شیوه نامه های بهداشتی،بدون مماشات برخوردار می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد:همه نامزدها و مسئولین ستادهای انتخاباتی،نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی‌ در شرایط کرونایی کنونی اهتمام جدی داشته باشند و از برگزاری تجمعات متراکم در فضاهای سرپوشیده اجتناب کنند.

طباطبایی افزود:با توجه به شرایط کرونایی استان،راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی نیز در سطح استان اردبیل به طور مطلق ممنوع است و در صورت مشاهده با قاطعیت برخورد می شود.

وی گفت:حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و مجموعه قضایی استان اردبیل نیز به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور،سالم و قانون مند است.

دادستان عمومی و انقلابی مرکز استان اردبیل بیان کرد:دادستانی های عمومی و انقلاب در شهرستان های استان،با تبلیغاتی که خارج از ضوابط تعریف شده باشد و باعث اخلال در نظم عمومی،قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز باشد با قاطعیت برخورد می کنند.

 

انتهای پیام/ج