پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بصیرت انتخاباتی-1؛

برداشت سیزدهم؛ بررسی امور مربوط به بانوان در انتخابات+فیلم

نقش موثر زنان در مسئولیت های اجتماعی، از جمله دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است و در این میان بانوان به دلیل داشتن مدیریت خانواده نقشی موثری در مشارکت افزایی در عرصه های انتخابات دارند.

به گزارش ابصارخبر، نقش موثر زنان در مسئولیت های اجتماعی، از جمله دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است و در این میان بانوان به دلیل داشتن مدیریت خانواده نقشی موثری در مشارکت افزایی در عرصه های انتخابات دارند.

گروه رسانه پایگاه خبری و تحلیلی سبلان ما با مشارکت محفل هم اندیشی دختران انقلابی با راه اندازی سلسله نشست های اجتماعی و سیاسی با موضوع بصیرت انتخاباتی، به میان بانوان اردبیلی رفت تا با بررسی مسائل مربوط به امور بانوان در جامعه به گره گشایی از چالش های موجود بپردازد، چراکه مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات و مطالبه گری از مسئولین بعد از انتخابات، ضمن حل مشکلات موجود، منجر به توسعه، پیشرفت و تعالی کشور در آینده پیش رو  خواهد شد.

سلسله نشست های برداشت سیزدهم با حضور امیری کارشناس مسائل خانواده و جمعی از بانوان اردبیلی با همه سلیقه ها و گرایش های سیاسی برگزار و جهت دسترسی عمومی به مباحث مطروحه در فضای مجازی منتشر می شود.

مهدی شریفی از دانشجو معلمان پردیس آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان کارگردانی و تدوین این مستند سیاسی و اجتماعی را بر عهده داشته و  فیلم برداری این مجموعه را نیز محمدرضا محمدی از اعضا رسانه سبلان ما انجام داده است.

انتهای پیام/ج