پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) در پارس آباد +عکس

امام جمعه پارس آباد در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) به تبیین ویژگی ها و سیره عملی و رفتاری ششمین اختر امامت و ولایت پرداخت و گفت: برهمه مسلمین لازم است که مکتب امام صادق(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش ابصارخبر، مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) با راه اندازی دسته های عزاداری در خیابان و میادین این شهرستان به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس آباد در این مراسم به تبیین ویژگی ها و سیره عملی و رفتاری ششمین اختر امامت و ولایت پرداخت و گفت: برهمه مسلمین لازم است کهمکتب امام صادق(ع) را سرلوحه زندگی خود  قرار داده و از سیرت و روش آن امام عزیز در زندگی الگو برداری کنند.  

وی در ادامه سخنان خود به تبیین  فضایل امام صادق(ع) پرداخت و گفت: سیره و روش امام صادق(ع) در تبلیغ دین اسلام باید به الگوی مبلغان دینی تبدیل شود  چراکه امام صادق(ع) در زمان خود بزرگترین دانشگاه دینی را در  جهان پی ریزی کرد بطوریکه  قریب به 4هزار شاگرد بدون واسطه و با واسطه در این مکتب پرورش یافتند.

امام جمعه پارس آباد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را مشت محکم به دشمنان انقلاب دانست و گفت: در این راستا کسب بصیرت ، اولین قدم در شناخت نامزد اصلح است.

خبرنگار سبلان ما در پارس آباد: افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج