پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
مسئول بسیج اساتید استان:

رای دادن، بزرگترین سرمایه گذاری مردم برای آینده کشور است

مسئول بسیج اساتید استان اردبیل در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان اردبیل به تبیین مسائل انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای پرداخت و گفت: رای دادن، بزرگترین سرمایه گذاری مردم برای آینده کشور است

به گزارش ابصارخبر، مرتضی ابراهیمی مسئول بسیج اساتید استان اردبیل  و عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان اردبیل به تبیین مسائل انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای پرداخت و گفت: حضور مردم در انتخابات برای تشکیل ایران قوی لازم و ضروری است چراکه حضور حداکثری مردم منجر به پشتیبانی قوی و مستحکم برای رئیس جمهور منتخب در مبادلات داخلی و بین المللی محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین شاخصه های انتخاب اصلح پرداخت و گفت: فسادستیزی،عدالت خواهی،مردم داری و خدمتگذاری از جمله معیارهای انتخاب اصلح است.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتخابات اشاره کرد و گفت: رای دادن از ضروریات جامعه برای حفظ نظام است.

وی ترفندهای دشمنان در صحنه های انقلاب به ویژه انتخابات را متذکر شد و گفت: در این برهه حساس لازم است مردم  با بی توجهی به تبلیغات پوچ و فرسوده دشمنان داخلی و خارجی بدور از احساسات با عقل و منطق و بهرمندی از شاخصه های انتخاب اصلح در انتخابات شرکت کرده و اصلح ترین فرد را برگزینند.

مسئول بسیج اساتید استان اردبیل مطالبه گری از مدیران را وظیفه مردم عنوان کرد و گفت: لازم است مردم در خصوص پیشرفت و توسعه استان بر اساس اهداف انقلاب اسلامی از مدیران  و مسئولان مطالبه گری کرده و با پیگیری های مستمر اهداف خود را محقق کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد:  رای دادن بزرگترین سرمایه گذاری مردم برای آینده کشور و نظام است.

 

انتهای پیام/ج