پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
دعوت نام آوران تکواندوی اردبیل از مردم برای شرکت در انتخابات؛

رئیس کمیته داوران تکواندو: پیشرفت کشور در گرو انتخابات پرشور و آگاهانه است/ قهرمان اسبق جهان: رأی مردم، ناک‌اوت دشمنان در میدان سیاست است

داوران و مدال‌آوران تکواندوی اردبیل در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از آحاد مردم جهت حضور پرشور در انتخابات اعلام کردند: حضور پرشور مردم بدور از احساسات و از روی آگاهی و بصیرت، تیر خلاص بر پیکره استکباری است که در حال فروپاشی است.

به گزارش ابصارخبر، داوران و مدال‌آوران تکواندوی اردبیل در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از آحاد مردم جهت حضور پرشور در انتخابات اعلام کردند: حضور پرشور مردم بدور از احساسات و از روی آگاهی و بصیرت، تیر خلاص بر پیکره استکباری است که در حال فروپاشی است.

حافظ مهدوی  رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو که برای دانش افزایی داوران استان اردبیل در این شهرستان حضور داشت در گفتگو با خبرنگار سبلانه ما به تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پرداخت و گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی علاوه بر اینکه نقشه های دشمنان اسلام را نقش برآب می کند منجر به قدرت چانه زنی رئیس جمهور منتخب در مبادلات جهانی می شود.

وی از شرکت در انتخابات به عنوان عمل به تکلیف شرعی نام برد و گفت: اگر این شرکت توام با بصیرت، مطالعه و تحقیق همراه باشد، فردی انتخاب خواهد شد که علاوه بر رفع مشکلات کنونی مردم، کشور را نیز در مسیر پیشرفت  و توسعه قرار خواهد داد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو از همه مردم  بویژه افراد واجد شرایط برای انتخابات  خواست تا با احساس مسئولیت  و ادای تکلیف الهی پای صندوق های رأی حاضر شوند تا در تصمیم گیری برای تعیین مصلحت عمومی کشور برای 4 سال آینده  نقش آفرینی کنند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به افرادی که تصمیم گرفته اند در انتخابات شرکت نکنند نیز گفت: هر کس امروز در انتخابات شرکت نکند در واقع از حق خود برای آینده خود و کشور استفاده نکرده بنابراین در آینده نیز حق گلایه و شکایت نخواهد داشت چراکه با بی تفاوتی خود زمینه های بروز مشکلات را فراهم کرده است.

مهدوی به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: مردم در این زمینه نیز باید آگاهانه و بدور از تعصب و آشنایی به افراد کاردان و کاربلد رای دهند تا فردای انتخابات با شورای منسجم و کارآمد برخوردار شوند و شاهد پیشرفت و توسعه شوند.

تورج خوشروزی رئیس هیأت تکواندوی استان اردبیل نیز در گفتگو با سبلان ما  شرکت در انتخابات را امر ضروری و تکلیف الهی برشمرد و گفت: هرکس به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا پایبند است باید در انتخابات شرکت کند تا علاوه بر مستحکم کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی در کشور، موجب عزت و اقدار کشور در میادین بین المللی شوند.

قادر احمدی قهرمان اسبق تکواندوی جهان  نیز با بیان اینکه برای تعیین سرنوشت خود و کشور قطعا در انتخابات شرکت خواهد کرد، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در واقع ناک‌اوت دشمنان در میدان سیاست است چراکه دشمنان با صرف هزینه های میلیاردی مدت ها است روی اذهان مردم کار می کنند تا با القای نا امیدی در مردم از رونق شور انتخابانی در کشور بکاهند تا به تضعیف ایران اسلامی به اهداف خود برسند، به همیتن دلیل است که حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی علاوه بر خنثی کردن نقشه های دشمنان، ناک اوت آنها در میدان سیاست  هم بشمار می رود.

 

انتهای پیام/ج