پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
در تریبون آزاد مردمی تاکید شد؛

ناکارآمدی دولت فعلی، مانع خلق حماسه سیاسی نمی شود/ رأی ما به مبارزه با فساد و رونق تولید است/ کارنامه کاندیداها مهمتر از شعارهای تبلیغاتی است+ فیلم

شرکت کنندکان در تریبون آزاد مردمی ضمن انتقاد از ناکارآمدی های دولتمردان فعلی بر انتخاب صحیح و بدور از احساسات تاکید داشته و اعلام کردند؛ برای تغییر وضعیت اقتصادی و معیشتی امروز که نتیجه انتخاب احساسی و هیجانی 8 سال پیش است به میدان خواهیم آمد.

به گزارش ابصارخبر،  هر چقدر به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نزدیک تر می‌شویم برنامه‌های سیاسی و انتخاباتی تشکل های مردمی با قدرت بیشتری پیگیری می‌شود. 

در تریبون آزاد مردمی که بعد از ظهر امروز توسط جوانان قرارگاه بصیر با همکاری پایگاه خبری سبلان ما برگزار شد، شرکت کنندکان ضمن انتقاد از دولتمردان فعلی بر انتخاب صحیح و بدور از احساسات تاکید داشته  و اعلام کردند؛ فشارهای اقتصادی و معیشتی امروز نتیجه انتخاب احساسی و هیجانی 8 سال پیش بود.

امیر رضا صادقیان یکی از جوانان شرکت کننده در این تریبون از وضعیت بد معیشتی تا حقوق و دستمزدهای پایین، عدم حمایت مسئولین از جوانان انتقاد کرد و گفت: وجود رانت و تبعیض و بی‌عدالتی‌های مختلف هر کدام  کافی است تا مردم از دولتی که 8 سال کشور را معطل برجام بی ثمر کرد ناراضی باشند، اما ما همچنان علی رغم ناملایتمی های بوجود آمده پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم  و با حضر در پای صندوق های رأی سرنوشت اینده را خودمان رقم خواهیم زد.

مهدی عابدی یکی از دانشجویان شرکت کننده در این تریبون آزاد به شعارهای انتخاباتی کاندیداها اشاره کرد و گفت: شعارهای انتخاباتی کاندیداهای موسوم به جریان اصلاحات و حامی دولت همانند شعارهای محقق نشده دولت فعلی است که بواسطه آن رأی گرفتند، اما این بار ملت بیدارتر از آن هستند که  فریب شعارها را بخورند چراکه معیشت  و اقتصاد، گرانی و تورم موجود در کف خیابان چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد.

وی با بیان اینکه این بار کاندیداهای اصلاحات با وعده پوچ آزادی ، موسیقی و حجاب نمی توانند از احساسات جوانان سوء استفاده کنند، گفت: مردم با بصیرت و عقلانیت در 28 خرداد حماسه سیاسی را رقم خواهند زد که  آینده کشور را تضمین خواهد کرد.

روح اله شاهی یکی دیگر جوانان شرکت کننده در این تریبون مردمی با انتقاد از سخنان کارشناس تریبون به بیان دغدغه های مردم پرداخت و گفت: امروز کارنامه کاندیداها پیش چشم مردم است و آنها به فردی رءی خواهند داد که عملکرد خود را در این 40 سال به روشنی نشان دادند.

وی به مناظرات انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: کشور علاوه بر  اینکه به جراحی اقتصادی نیازمند جراحی فرهنگی نیز است چرا که برخی از کاندیداها علاوه بر بی خلاقی ها، فقر فرهنگی خود را نیز به نمایش گذاشتند که به دور از کاندیداهب ریاست جمهوری است.

دکتر محسن علایی جامعه شناس اردبیلی نیز در این تریبون به بررسی شرایط امروز جامعه و سخنان شرکت کننده در تریبون آزاد مردمی پرداخت و گفت: رای حق شهروندی است و همه مردم به ویژه کسانیکه دغدغه آینده خود و فرزندانشان را دارند باید در انتخابات شرکت کنند.

وی خطاب به مردمی که بی تفاوت هستند و نمی خواهند در انتخابات نیز شرکت کنند نیز گفت: همه حرف های مردم درست است ولی این نکته هم بسیار مهم است که اگر در انتخابات شرکت نکنند و پای صندوق های رای نیایند دغدغه ها و مطالبات آنها هیچوقت به جایی نخواهد رسید چراکه با سکوت خود علاقمند تداوم وضعیت فعلی هستند ولی با شرکت در انتخابات  و رای به اصلح می توانند با تغییر وضعیت فعلی به دغدغه های  و نگرانی های خود از آینده پیش رو نیز پایان دهند.

تریبون آزاد مردمی با موضوع انتخابات با حضور جمعی از جوانان، دانشجویان و بازاریان بعد از ظهر امروز در چهارراه امام خمینی(ره) و با استقبال مردم برگزار شد.

انتهای پیام/ج