پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد؛

جشن خانواده من در جعفرآباد مغان

جشن خانواده من به مناسبت هفته ازدواج در جعفرآباد مغان برگزار شد.

به گزارش ابصارخبر، مهرداد عاصمی نماینده جوانان و مشاور اجرای برنامه فرهنگی در تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم هفته حجاب و عفاف با عنوان خانواده من در شهر جعفراباد خبرداد و گفت: این برنامه با همکاری دفتر امام جمعه، بخشدار، شهرداری، حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب،هئیت جوانان حضرت علی اکبر، پایگاه مقاومت شهید علیپور جعفرآباد مغان و اداره تبلیغات اسلامی ، هئیت های مذهبی شهرستان بیله سوار مغان  به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) وفاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت عفاف و حجاب برنامه های متنوع در پارک فدک جعفرآبادمغان اجرا شد.

وی گفت: با توجه به فضای ایجاد شده به سبب بیماری کرونا روند اجرایی برنامه ها تغییرکرده و رویکرد اساسی تولید محتوا با محوریت فضای باز است.

عاصمی با اشاره به 21 سالروز ازدواج امام علی(ع) حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام وآغاز هفته عفاف و حجاب ادامه داد: روز ۲۲ تیرماه به نام حیا، عفت و تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی، روز ۲۳ تیرماه به حیا و عفت، فطرت انسانی و مطالبه جهانی، روز ۲۴ تیرماه حیا و عفت، زمینه‌ساز ظهور، ۲۵ تیرماه حیا و عفت، امنیت اجتماعی،۲۶ تیرماه با عنوان حیا و عفت، احترام به قانون و تکریم جامعه  و ۲۷ تیرماه نیز به حیا و عفت، شکر عملی و تجلی بندگی نامگذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به  فضا سازی و آذین بندی فضای شهری گفت: گفتمان سازی ازدواج آسان  با محوریت سبک زندگی فاطمی، تولید محتوا در فضای باز، فضا سازی میادین شهری با موضوع عفاف و حجاب با استقبال مردم برنامه جنگ شادی ،ازدواج آسان در پارک فدک جعفرآبادمغان اجرا شد.

نماینده جوانان و مشاور اجرای برنامه فرهنگی، نمایشگاه تولید عکس نوشته و اینفوگرافی سخنان رهبری و وصیت نامه شهدا، احادیث و روایات در مورد ازدواج آسان ، عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های این برنامه برشمرد.

وی با اشاره برگزاری فرهنگی و هنری متنوع ویژه رده های سنی مختلف در جعفرآباد مغان خاطر نشان کرد: مسابقه طراحی محصولات ازدواج آسان، عفاف و حجاب با عنوان لباس و مد اسلامی روز،  لباس و مد اسلامی سنتی، مسابقه ایده پردازی و خاطره زیبا از حجاب، مسابقه نقاشی با موضوع "خانواده من"  از جمله این برنامه ها است.

این برنامه در لایو اینستاگرام و با استقبال بیش از ۵ هزار نفر  نیز بصورت زنده پخش شد.

 

انتهای پیام/ج