پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
با هدف توانمند سازی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اردبیل انجام گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و آزمایشگاه مکانیک خاک استان

دانشگاه آزاد اسلامی و آزمایشگاه مکانیک خاک استان اردبیل، جهت همکاری عملی مهارتی برای ارتقا آموزش های دانشگاهی و تخصصی و افزایش توانمندی فارغ التحصیلان به تفاهم رسیدند.

به گزارش ابصارخبر، دکتر اسحاق رسولی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و مهندس رحمت الله نجفی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان اردبیل، در جلسه ای با هدف هم افزایی دانش تخصصی و عملی دانشجویان و فعالان صنعت ساختمان، راه سازی، مکانیک و رشته های مرتبط، برای همکاری مشترک به توافق رسیدند. 

در این جلسه که در تاریخ 26 تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار گردید، برنامه ریزی برای مشارکت عملی دانشجویان رشته های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و مهندسی برق  دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد تا راهکارهای عملی برای شرکت و همکاری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در فعالیتهای آزمایشگاه مکانیک خاک استان ارائه شده و از نیمسال آینده عملیاتی شود تا فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر دانش تخصصی مهارتهای عملی لازم برای ورود توانمند به بازار کار را نیز کسب نمایند.


مهندس نجفی با اشاره به ظرفیت بالای آزمایشگاه مکانیک خاک استان و تجربه بالای آن در انجام پروژه های بزرگ صنعتی، آمادگی خود را برای ارتباط موثر با دانشگاه در راستای تربیت نیروی کار متخصص و نیز ارایه دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت در قالب دوره های تخصصی مشترک اعلام نمود.


در پایان این جلسه، دکتر رسولی با اشاره به مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در استان و رویکرد دانشگاه در حل مشکلات و ارتقا کیفیت زندگی در استان، به بهره وری ساخت در کشور اشاره و آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی استان جهت ارائه خدمات تحقیقاتی و علمی لازم در این زمینه به هم استانی های را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ج