پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
در همایش علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی مطرح شد؛

ضرورت تقویت ارتباط اداره کل بهزیستی با دانشگاها/ یادگیرندگان راهبردی،طرح های کلی تدوین می کنند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند ارتباط خود را تقویت و گسترش دهند تا به نتیجه برسند، گفت: یادگیرندگان راهبردی برای خود طرح های کلی تدوین می کنند تا به اهداف پیش بینی شده برسند.

به گزارش ابصارخبر، همایش علمی  دانشجویی روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز به صورت مجازی و با سخنرانی ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل  و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان  رشته روان شناسی در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه  بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند ارتباط خود را تقویت و گسترش دهند تا به نتیجه برسند، گفت:  یادگیرندگان راهبردی برای خود طرح های کلی تدوین می کنند تا به اهداف پیش بینی شده خود برسند.

داود سیف زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش گفت: روانشناسی علمی است که در وهله اول از رفتار خود شناخت پیدا کرده و در وهله دوم از طرف مقابل شناخت حاصل می شود.

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز به تشریح فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی پرداخت و گفت: بیش از ۱۰۰ تشکل، کانون و انجمن علمی در این دانشگاه فعال است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

وی افزود: از ۱۲۰ فعالیت انجام شده در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ۳۸ برنامه توسط انجمن علمی روانشناسی برگزار شده است.

دکتر اکبر عطادخت دبیر علمی اولین همایش علمی- دانشجویی روانشناسی هم گفت: ۱۵۸ مقاله به این همایش ارسال شده بود که ۱۳۶ مقاله پذیرفته شده و از آنها ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی در سه پنل تخصصی ارائه می شود.

وی ادامه داد: در جامعه شاهد تغییرات روز افزون هستیم و دانشگاهیان در راستای دانشگاه نسل چهارم باید با این تغییرات همسو باشند.

 علی محمدزاده عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تبریز نیز  با بیان اینکه اصالت عاطفه و اصالت شناخت از مرحله ای به مرحله دیگر دارای اولویت است، به روانشناسی کودک اشاره کرد و گفت: در روانشناسی کودک باید شاهد وحدت عاطفه و شناخت باشیم، تصریح کرد: با بررسی مراحل ششگانه تربیت کودک، شاهد غلبه جریان عاطفی در فرآیند رشد هستیم.

انتهای پیام/ج