پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱

رزمایش و عملیات پدافند زیستی طرح شهید سردار سلیمانی در جعفرآباد مغان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جعفرآبادمغان از آغاز رزمایش پدافند زیستی در این شهر خبرداد و گفت: این رزمایش در ادامه طرح شهید سلیمانی است و همزمان با شروع پیک پنجم کرونا در جعفر آباد مغان آغاز شده است.

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ  محمد بیگ زاده  فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب جعفرآبادمغان از آغاز رزمایش پدافند زیستی در این شهر خبرداد و گفت: این رزمایش در ادامه طرح شهید سلیمانی است و همزمان با شروع پیک پنجم کرونا در جعفرآبادمغان شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی در پیک چهارم کرونا موفقیت‌های بسیاری در کنترل و شیوع بیماری در جعفرآباد کسب شد، گفت: این طرح با هدف بیمار یابی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند که به بیماری کووید مبتلا شده اند برنامه ریزی و اجرا شده است.

بیگ زاده با اشاره به اینکه در این رزمایش تیم‌های سازماندهی شده در قالب گروه‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی تقسسم بندی شده اند، گفت: در جعفرآبادمغان بیش از ۸ تیم مراقبتی، ۴۸ تیم حمایتی و ۱۲ تیم نظارتی در این برنامه مشارکت دارند و همچنین بیش۱۰۰ نفر نیروی بسیجی در این طرح حضور دارند.

وی در پایان گفت:درجهت یاری رساند و کمک به کادر درمانی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا از اهالی شهر تقاضای توجه بیشتر اعلام های سنين مختلف روند ادامه واکسیناسیون را خواستاریم.

خبرنگار: مهرداد عاصمی

انتهای پیام/ج