پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
امام جمعه مشگین شهر:

لزوم ایجاد بسترهای فرهنگی و هنری در شهرستان مشگین شهر/ توجه به فرهنگ عمومی دغدغه و مطالبه آحاد جامعه است

امام جمعه شهرستان مشگین شهر خواستار ایجاد بسترهای فرهنگی و هنری برای هنرمندان مشگین شهر شد و گفت: امروز توجه به فراهم کردن زیرساخت ها و بسترسازی برای برنامه های فرهنگی و هنری در مشگین شهر از ضروریات است.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر در دیدار با بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خواستار ایجاد بسترهای فرهنگی و هنری برای هنرمندان مشگین شهر شد و گفت: امروز توجه به فراهم کردن زیرساخت ها و بسترسازی برای برنامه های فر هنگی و هنری در مشگین شهر از ضروریات است.

وی افزود:توجه به فرهنگ عمومی جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به اهمیت شورای فرهنگ عمومی، این مقوله، بعنوان دغدغه و مطالبه همه آحاد جامعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین شهر  در ادامه سخنان خود سوابق فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را یادآور شد و گفت: انتظارات در خصوص فراهم کردن بسترها و توجه به برنامه ها فرهنگی و هنری تاثیرگذار در استان اردبیل بالا است چراکه امروز سکان فرهنگ و هنر استان دست مردی از جنس فرهنگ و هنر است که عمر خود را صرف این امور کرده  و بیش از هر مدیر دیگری بر مسائل و مشکلات فعالان فرهنگی و هنری و اجرای برنامه های تاثیرگذار اشراف دارد.

بدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگ و هنری مشگین شهر هم در استان و هم در سطح ملی این امکان را ایجاب میکند که میزبانی برخی از رویدادهای فرهنگی وهنری در این شهرستان باشد.

وی افزود: در همین راستا، سعی براین شد تا جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر پس از وقفه بلند مدتی که داشت و همچنین جشنواره استانی موسیقی را به میزبانی شهرستان مشگین شهر تدارک ببینیم.

 

انتهای پیام/ج