پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
امام جمعه پارس آباد:

مردم از کیفیت نان در پارس آباد رضایت ندارند/اختصاص حسینیه اعظم پارس آباد برای انجام واکسیناسیون کرونا

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت:مردم از کیفیت نان در پارس آباد رضایت ندارند که باید مسئولان ذیربط نظارت کافی به نانوایی های شهرستان داشته باشند.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه شهرستان پارس آباد که در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد،اظهار کرد:مردم از کیفیت نان در شهرستان پارس آباد رضایت ندارند که باید نظارت کافی از سوی مسئولان ذیربط بر نانوایی ها صورت گیرد.

وی بیان کرد:در راستای تسریع در روند انجام واکسیناسیون،حسینه اعظم آقا ابوالفضل العباس(ع) پارس آباد از فردا در اختیار بهداشت و درمان و مردم جهت تزریق واکسن کرونا قرار می گیرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تصریح کرد:از عموم مردم دعوت می شود جهت تامین سلامت خود و جامعه طبق زمانبدی سنی اعلام شده توسط وزارت بهداشت در مراکز واکسیناسیون کرونا حضور پیدا کنند و از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند.

باقری بنابی با اشاره به لزوم مردمی بودن همه مسئولان و دولت مردان، افزود:اعضای هیئت دولت و وزیران همانند رییس جمهور در میان مردم باشند و از نزدیک و به صورت میدانی در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند

وی گفت:انتظار داشتیم وزیر بهداشت و درمان در سفر به اردبیل،به شهرستان پارس آباد نیز سفر کند و از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات موجود شهرستان در حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد‌.

خطیب نمازجمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد:مشکل آب کشاورزی در شهرستان پارس آباد جدی است و مدیریت و هدایت آب کشاورزی مورد نیاز جهت آبیاری زمین های زراعی از اهمیت ویژه برخوردار است تا شاهد خسارت به کشاورزان منطقه نباشیم.

باقری بنابی ادامه داد:از سپاه و بسیج شهرستان پارس آباد که از تمام ظرفیت های موجود از جمله سالن های ورزشی و درمانگاه خاتم الانبیا بسیج برای انجام واکسیناسیون و تست کرونا استفاده می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

وی گفت:وضعیت شهرستان پارس آباد از بابت شیوع کرونا همچنان بحرانی است و تعداد بستری ها و مبتلایان همچنان صعودی است که رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم بسیار مهم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد گفت:امام سجاد(ع) با ترسیم حقانیت و مظلومیت اهل بیت(ع)،گام دوم واقعه‌ی عاشورا را تکمیل کرد و با تبیین واقعه کربلا نهضت امام حسین (ع) را به جهان شناساند.

انتهای پیام/ج