پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
رییس مجمع جهادگران استان اردبیل خبرداد:

تسریع روند واکسیناسیون با ورود گروه های جهادی بسیج در استان اردبیل

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:کمک به تسریع روند واکسیناسیون اولویت اول جریان جهادی در استان اردبیل است و گروه های جهادی بسیج در این راستا پای کار هستند.

به گزارش ابصارخبر، مهدی اصلانی زاویه در نشست با گروه های جهادی بسیج شهرستان کوثر اظهار کرد:گروه های جهادی بسیج استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بوده اند و امروز برای تسریع در روند واکسیناسیون در کنار کادر درمانی و بهداشتی تلاش می کنند.

وی گفت:فعالیت گروه های جهادی بسیج در مراکز تجمیعی واکسیناسیون و مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون محله محور نشان دهنده این واقعیت است که گروه های جهادی بسیج در تمام شرایط سخت و در مواقع نیاز در کنار ولی نعمتان بوده اند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به خدمات درمانی گروه های جهادی،تصریح کرد:اعزام گروه های جهادی بسیج به روستاها و مناطق کم برخوردار استان برای غربالگری و تزریق واکسن کرونا و ارائه خدمات درمانی، دندان پزشکی،پرستاری، مامایی و ارائه داروی رایگان از جمله خدمات ارزشمند جهادگران سلامت به مردم مناطق کم برخوردار استان است.

اصلانی افزود:بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا،برای قطع زنجیره شیوع و کنترل بیماری کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان در خط مقدم خدمت به مردم بوده است.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد:جهادگران با تلاش شبانه روزی در ایام کرونا به جهانیان نشان دادند که در موقع سخت،خط شکن و بن بست شکن هستند و ایثارگرانه و جهادی رو به جلو حرکت می کنند.

اصلانی گفت:حمایت و پشتیبانی از جریان جهادی امری مهم و حائز اهمیت است و از ظرفیت دستگاه های قادر به پشتیبان مانند بنیاد علوی در این راستا استفاده می شود و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام ۹ ماده ای به گروه های جهادی،به این مسئله مهم تاکید کرده است.

وی تصریح کرد:بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه،در همه عرصه ها مردم را نه به عنوان بخشی از راه حل که خود راه حل می داند و در همین راستا فعالیت گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم با همدلی و حمایت مردم همراه بوده است.

 

انتهای پیام/ج