پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

اجتماع اعتراض آمیز حوزویان اردبیل در محکومیت اقدامات وحشیانه آل سعود+ عکس و فیلم

اجتماع اعتراض آمیز حوزویان و طلاب انقلابی اردبیل در محکومیت اقدامات وحشیانه آل سعود و عوامل استکبار در افغانستان و پاکستان در مسجد جامع اردبیل برگزار شد.

به گزارش ابصارخبر، اجتماع اعتراض آمیز حوزویان و طلاب انقلابی اردبیل در محکومیت  اقدامات وحشیانه آل سعود و عوامل استکبار در افغانستان و پاکستان در مسجد جامع اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل در این اجتماع به لزوم جهاد تبیین طلاب و روحانیون در مورد رخدادهای مربوط به جهان اسلام به ویژه منطقه اشاره کرد و گفت: آل سعود به عنوان خادم الحرمین با سوء استفاده از موقعیت خود انواع جرائم و خیانت ها را در کشورهای اسلامی مرتکب شده است.

وی جنایات آل سعود در ادوار مختلف را یادآور شد و گفت: آل سعود با پشتیبانی استکبار به ویژه آمریکا و هم‌پیمانان غربی به اقدامات شنیع و ضد بشری در کشورهای منطقه از جمله یمن و داخل عربستان دست می زند.

نوروزی به کشتار اخیر مسلمانان در عربستان اشاره کرد و گفت: آل سعود در آخرین جنایت خود 81 نفر از مسلمانان عربستان را که 46 نفر آنها شیعه بوددند به دلیل انحراف اعتقادی و سیاسی در ملاء عام گردن زد.

وی با بیان اینکه در جمع کشته شدگان اخیر یک نوجوان 13 ساله نیز بود، گفت: خون پاک این نوجوان دلیل بی گناهی افراد کشته شده در این جنایت است چراکه این نوجوان به سن بلوغ نیز نرسیده بود تا از لحاظ اعتقادی و سیاسی نیز منحرف شده باشد.

مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل، با بیان اینکه خون مظلوم فرصت است، گفت: اینگونه وقایع تلخ فریادگر مظلومیت شیعه در جهان است و علما و روحانیون نقش بسزایی در رساندن فریاد مظلومیت شیعیان دارند بنابراین با جهاد تبیین می توانند فریاد مظلومیت شیعیان را به گوش جهانیان برسانند.

حاضرین در این اجتماع  بعد از قرائت بیانیه با فریاد شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر ال سعود خشم و انزجار خود را از حکومت دست نشانده آل سعود ابراز  و جانایات این رژیم منحوس  در منطقه و به شهادت رساندن مسلمانان را محکوم کردند. 

انتهای پیام/ج