پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
نیکزاد خبرداد:

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان به حوزه آب نمین و معادن عنبران/ ۵ طرح اشتغالزایی در شهرستان نمین اجرا می شود

نائب رئیس مجلس از راه اندازی ۵ طرح مهم اشتغالزایی در شهرستان نمین خبرداد و گفت: مشکلات منطقه ویژه اقتصادی نمین پیگیری و مرتفع می شود.

به گزارش ابصارخبر، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان نمین که با حضور مدیران کل، معاونین کل ادارات، مسئولان شهرستان نمین، شهرداری ها، شورای شهر و فرماندار نمین در سالن فرمانداری شهرستان نمین برگزار شد اظهارداشت: با هماهنگی های صورت گرفته از طریق وزارت برای حوزه آب پایدار نمین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه تمامی اعتبارات بصورت ویژه و اختصاصی از طریق وزارتخانه برای مرتفع کردن مشکلات مردمی دریافت می کنیم، گفت: تاکنون آنچه که باید از اعتبارات استانی استفاده کنیم، استفاده نکردیم و تمامی اعتبارات از طریق کانال ارتباطی با وزارتخانه ها صورت گرفته است و ربطی به اعتبارات استانی ندارد.  

وی از راه اندازی ۵ طرح مهم اشتغالزایی در شهرستان نمین خبرداد و افزود: مشکلات منطقه ویژه اقتصادی نمین پیگیری و مرتفع می شود.  

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبارات قابل توجه زیرساختی در حوزه های بهداشت، برق، آب، راهداری بنیادمسکن و محیط زیست به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نمین خبرداد و افزود: اولین آزمایشگاه دام پزشکی بصورت تخصصی و مدرن در شهرستان نمین راه اندازی می شود.  

نیکزاد در پایان گفت: مشکلات زیرساختی معابر، روشنایی و آسفالت برخی خیابان های شهرستان نمین هم بزودی حل می شود.

 

انتهای پیام/ج