پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:

جهاد تبیین، بدون مطالعه و پژوهش امکان پذیر نیست/ آثار شهید مطهری، چراغ راهنمای جهادگران در عرصه تبیین و روشنگری است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به لزوم جهاد تبیین در حوزه امید آفرینی و مقابله با تحریف ها پرداخت و گفت: مجموعه آثار شهید مطهری بهترین منبع در حوزه جهاد تبیین در عرصه های مختلف است.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست هفته عقیدتی و سیاسی که با حضور جمعی از دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد به اهمیت جهاد تبیین در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: ما باید شهدا را الگوی خود در عرصه تعلیم و تربیت قرار بدهیم.

وی به لزوم جهاد تبیین در حوزه امید آفرینی و مقابله با تحریف ها پرداخت و گفت: مجموعه آثار شهید مطهری بهترین منبع در حوزه جهاد تبیین در عرصه های مختلف است چراکه  اثار این متفکر و اندیشمند بزرگ  علاوه بر پاسخگویی به شبهات ، ارزش های دینی و انقلاب اسلامی ما را به خوبی تشریح و شفاف کرده است.

حجت ااسلام عابدی با بیان اینکه جهاد تبیین،جهاد بسیار سختی است گفت: موفقیت در این عرصه بدون مطالعه و پژوهش امکان پذیر نیست.

وی در ادامه سخنان خود به تشرح انتظارات مقام معظم رهبری از دانشجویان در این برهه پرداخت و گفت: غرق نشدن در امواج سیاسی دشمنان، مقابله باجنگ رسانه ای دشمن، شناخت دقیق از جنگ شناختی، 

جهاد تبیین درعرصه های مختلف و امید آفرینی در جامعه از رسالت های دانشجویان و انتظارات رهبر انقلاب از جوانان است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان انکه نباید در مقابل توطئه های دشمن سکوت کرد، گفت: باید حرف زد و این سکوت را شکست و با روشنگری و تبیین حقایق به روشنگری پرداخت.

وی تصریح کرد: دانشجو نباید نسبت به مشکلات جامعه بی اعتنا بوده و کنار بکشد چراکه خواسته دشمن هم همین است.

 

انتهای پیام/ج