پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل معرفی شد

طی مراسم تکریم و معارفه، محسن آقاجانی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل معرفی شد.

به گزارش ابصارخبر، ، طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور دکتر ولبه اله خوش طینت رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، حجت الاسلام محمد علمداری فر مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل و جمعی از اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های مهدی عابدی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل، محسن آقاجانی به این سمت معرفی شد.

دکتر خوش طینت رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل  در این مراسم به جایگاه بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: زمان و مکان برای بسیجی معنی ندارد و بسیجی با حضور پرصلابت خود همه میادین برای کشور عزت آفرین است.

وی به اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و گفت: روحانیون بسیجی هدایتگر و چراغ راه  حرکت های انقلابی و جهادی هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ادامه سخنان خود به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی در این ایتم با تمام توان به خدمت رسانی به مردم پرداخت.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی بسیج دانشجویی تبیین مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با گفتمان سازی  و مطالبه گری به دنبال اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در جامعه هستند.

خوش طینت به تلاش های دشمنان جهت نا امید کردن جوانان کشور اشاره کرد و گفت: تنها با روشنگری و جهاد تبیین می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های مهدی عابدی، محسن آقاجانی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل معرفی شد. مهدی عابدی نیز به عنوان مشاور و معین ناحیه بسیج دانشجویی منصوب شد.

 

انتهای پیام/ج