پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل

مسابقه کتابخوانی «سنگرهای پنهان» در اردبیل برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی «سنگرهای پنهان» در قالب کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ابصارخبر، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل،گفت: مسابقه کتابخوانی «سنگرهای پنهان» در قالب کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: شرکت‌کنندگان برای دریافت فایل کتاب و سئوالات می توانند از طریق شبکه اجتماعی سروش به نشانی @defa_book_ardabil مراجعه کنند و ثبت پاسخ نامه ها نیز از طریق نشانی اینترنتی https://formaloo.com/defa_ardabil انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان تا ۲۰ مرداد فرصت دارند تا در این مسابقه فرهنگی مشارکت کنند و پاسخنامه خود را ارسال کنند و از عموم مردم به ویژه کتابخوانان دعوت می‌کنیم در این مسابقه مشارکت کنند.

واحد افزود: این مسابقه فرهنگی برای شورآفرینی و آگاهی‌بخشی به آحاد مردم در خصوص ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل خاطرنشان کرد: این کنگره گردهمایی مردمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اردبیل است و امیدواریم که مشارکت در برنامه‌های جنبی این کنگره نیز پرشورتر و پرمخاطب تر باشد.

این مقام مسئول افزود: بسیج هنرمندان، بسیج دانشجویی، بنیاد شهید، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج زنان استان در برگزاری این مسابقه فرهنگی مشارکت دارند.

 

انتهای پیام/ج