پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان خلخال در دانشگاه ازاد اسلامی+ عکس

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای بسیج دانشجویی شهرستان خلخال به تبیین نقش حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: امروز باید همه تلاش کنند تا با فراگیر شدن مکتب سلیمانی در جامعه، نیروهای در تراز انقلاب اسلامی پرورش داده و در تداوم راه شهدا بکوشند.

به گزارش ابصارخبر، بعد از ظهر امروز یادواره شهدای دانشجوی شهرستان خلخال و شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با حضور جواد نوروزی فرمانده سپاه و حجت الاسلام تمجید مسول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان خلخال، جمعی از خانواده های شهدا، دانشجویان و اساتید با سخنرانی پناهیان در دانشگاه آزاد اسلام خلخال برگزار شد.

پناهیان معاون سیاسی دفتر نمایندگی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل  نیز در این مراسم  به بیان  به تبیین نقش حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت پرداخت و گفت:  امروز باید همه تلاش کنند تا با فرگیر شدن مکتب سلیمانی در جامعه، نیروهای در تراز انقلاب اسلامی پرورش داده  و در تداوم راه شهدا بکوشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطراتی از شهدای مدافع حرم اردبیلی پرداخت و گفت: شهید مدافع حرم علی آقایی  دانشجوی دانشگاه آزاد اردبیل بود که با حضور جبهه مقاومت جان خود را در راه دفاع  از حرم فدا کرد و به الگوی جاودان دانشجویان تبدیل شد.

پناهیان در بخش دیگری از سخنان خود  به لزوم الگوسازی برای مدیران  جهت خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: خدمات شهید مهدی باکری در کسوت شهرداری به مردم باید به الگوی مسئولان و مدیران در عرصه های مختلف تبدیل شود.

علیپور معاون دانشگاه  آزاد اسلامی خلخال در ابتدای این مراسم به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و گفت: شهدا چراغ راه ما برای رسیدن به سعادت هستند.