پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی انجام گرفت؛

تجلیل از آیت الله فروغی و جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل + عکس

به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی آیت الله فروغی استاد حوزه های علمیه و امام جمعه موقت اردبیل به همراه جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش ابصارخبر، ظهر امروز آیین تجلیل از آیت الله علی فروغی استاد حوزه های علمیه  و امام جمعه موقت اردبیل به همراه جمعی از خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اردبیل با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولان استانی و نظامی در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم به مقام علمی و اخلاقی آیت الله فروغی اشاره کرد و با بیان اینکه آیت الله فروغی فراتر از تربیت یافتگان حوزه های علمیه است، گفت: حوزه های علمیه باید عالمان بیشماری همچون آیت الله فروغی پرورش و به جهان اسلام تقدیم کند.

وی با بیان اینکه سخنرانی های اخلاقی، علمی و معرفتی آیت الله فروغی فراتر از مرزهای کشور  شنیده می شود، اظهار داشت: از جمهوری آذربایجان گرفته تا دورترین نقاط روسیه در سیبری  سخنرانی های آیت الله فروغی گسترش یافته و طرفداران زیادی در این مناطق دارد و این موجب افتخار و سربلندی دارالارشاد اردبیل است که عالمانی همچون آیت الله فروغی در این برهه از زمان در خود پرورش داده است.

 

انتهای پیام/ج