پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
مسئول بسیج دانشجویی استان:

بسیج دانشجویی تأثیر گذارترین قشر جامعه است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در جمع فراگیران طرح ولایت متمرکز استانی با بیان اینکه بسیج تأثیرگذارترین قشر جامعه است گفت: تمام ارکان مملکت از روشنگری های بسیج حساب می برند.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در جمع فراگیران بسیج دانشجویی گفت: از آنجائیکه بسیج در همه صحنه ها حضور فعالی دارد از شهردار گرفته تا فرماندار از این قشر زحمتکش و بیدار حساب می برند.

مسئول بسیج دانشجویی استان موضع گیری های سریع بسیج در همه عرصه ها و فعالیت های کشوری،منطقه ای و بین المللی را خاطر نشان کرد و افزود: با این وصف کسی جرأت رعایت نکردن خطوط قرمز تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری را ندارد.

اسدی جلسات شورای تبیین مواضع در بسیج دانشجویی دانشگاهها را یادآور شد و گفت:بسیج دانشجویی در همه صحنه های مربوط به کشور و نظام نقش آفرین است.

وی بسیج دانشجویی را مجموعه ای فعال و شاداب توصیف کرد که در طول سال دارای برنامه است و در عین حال سعی می کند سایر تشکل های دانشجویی را به رقابت های سازنده و نشاط آور ترغیب کند.

این مسئول روحیه "خرد جمعی" را از ویژگی های بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: در هر برنامه ای که مشورت و همفکری وجود داشته باشد طبعا آن برنامه از بازخورد و انسجام بیشتری نیز برخوردار خواهد شد.

اسدی اجرای برنامه های قوی از قبیل طرح هجرت و راهیان نور را مستلزم فراهم نمودن بسترهای تصمیم ساز عنوان کرد و گفت: برای ایجاد فرصت های تصمیم سازی باید به اطلاعات نهفته در کف دانشگاه دست یافت و این داده ها جز با تعاملات سازنده و ایجاد صمیمیت در بین دانشجویان حاصل نمی شود.

وی یکی دیگر از ویژگی های بسج دانشجویی را تقویت اخلاق و رفتار اسلامی در بین دانشجویان بسیجی عنوان کرد و افزود: تنها با داشتن اخلاق و رفتار بسیجی مبتنی بر اسلام واقعی است که می توان به تهدیدات در سطح دانشگاهها دست یافته و با تبدیل موانع به فرصت ها، به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

اسدی از مسئولین بسیج دانشجویی در پایگاهها به سرپنجه ها تعبیر کرد و گفت: داشتن تقوای تشکیلاتی موجب می شود برنامه ها با هم افزایی  بهتر و بیشتری اجرا شود.

وی از دانشجویان بسیجی خواست تا با استفاده از هنر و توجه به بعد هنری برنامه ها در محیط دانشگاهی مثمر واقع شوند.

انتهای خبر