پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

مسابقات انتخابی کشتی بسیج استان در اردبیل+ عکس و فیلم

مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی بسیج استان اردبیل در رده سنی آزاد با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ابصارخبر، شاهین زارعی معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل در رده سنی آزاد با حضور 85 کشتی گیر از 12 باشگاه از سراسر استان در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات در راستای برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل  و با هدف حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی بسیجیان  و کمک به کشتی کشور و استان  در خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

وی با بین اینکه در این دوره از مسابقات 8 تیم در رشته آزاد و 4 تیم در رشته فرنگی حضور داشتند گفت: 60 کشتی گیر در رشته آزاد و 35 کشتی گیر در رشته فرنگی با رقبای خود به رقابت پرداختند.

معون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) گفت: نفرات منتخب این دوره از مسابقات ضمن عضویت در باشگاه مقاومت بسیج استان اردبیل به مسابقات  قهرمانی کشوری که در مهرماه سالجاری در استان مازندران برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

نتایج مسابقات کشتی آزاد  بزرگسالان بسیج استان اردبیل به شرح ذیل است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم  بهرام کریمپور  از اردبیل قهرمان شد و حسین ببری از خلخال و سینا ولیزاده  از نمین در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم  علی گلمحمدی از اردبیل اول شد و  رامین آرامش از خلخال در جایگاه دوم قررا گرفت و علی اعظمی از بیله سوار و وحید امیدوار از گرمی مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد رضا روحنواز از اردبیل قهرمان شد ، مهرشاد پیری  از بیله سوار  دوم شد و مهدی کلام پور از خلخال و علیرضا علمی جهان از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم: جعفر نوری نژاد از اردبیل در سکوی نخست ایستاد ، محسن ابراهیمی  از اردبیل دوم شد و  پوریا عیسی نژاد  از بیله سوار و مهدی شهبازی از اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مهدی پور سیفی از  اردییل به عنوان قهرمانی دست یافت و  جواد کریمی  از گرمی دوم شد و عرفان چشم افروز و افشین پورولی از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم  پوریا عباسی از  اردبیل اول شد، علی اصغر عباسی از اردبیلدوم شد و  فرزاد پاشانسب و محسن محمدی از  اردبیل سوم شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم  رضا سبلانی  از اردبیل قهرمان شد، رحیم کنعانی از  اردبیل دوم شد و  محمدرضا پورولی و مصطفی شهبازی سوم شدند.

در وزن۹۲ کیلوگرم  مهدی جعفری از اردبیل به عنوان قهرمانی دست یافت،  حسن بابایی از هیر دوم شد و رامین پاشایی از گرمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم  شایان عابدی از اردبیل اول شد، محمد ذکی پور از گرمی دوم شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  پهلوان اکبر سبحانی از اردبیل به عنوان قهرمانی دست یافت،  امیرحسین کیانی از گرمی دوم شد و  محمدرضا فروتن و رامین فرشاد از نمین مشترکا سوم شدند.

در رده تیمی نیز شهرستان اردبیل الف  به مقام اول دست یافت و تیم های شهرستان گرمی  دوم شد و شهرستان خلخال  نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

شهرستان اردبیل ب، شهرستان بیله سوار ، شهرستان نمین ، شهرستان نیر ، شهرستان  پارس آباد در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

نتایج مسابقات کشتی  فرنگی  بزرگسالان بسیج استان اردبیل به شرح ذیل است؛

دروزن ۶۰ کیلگرم صادق نادری از اردبیل قهرمان شد و اتابک احمدی از  اردبیل در جایگاه دوم ایستاد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم: امیر جعفری از  اردبیل اول شد و  مهدی حنفی از هیر دوم شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم  میلاد قاسمی از اردبیل قهرمان شد، علی ابراهیمی از اردبیل دوم شد و  امیر حسین لطفی از  اردبیل نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وزن ۷۲ کیلوگرم  فرزاد حسینی  از اردبیل قهرمان شد، مهدی ابش پور از اردبیل دوم شد و محمد غریب علیزاده  از خلخال در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۷۷: کیلوگرم بهرام معروفخانی از اردبیل در سکوی نخست قرار گرفت و  محمد صداقت از  نیر دوم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم  امیررضا صراف از اردبیل قهرمان شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم آریا نامجو  از اردبیل قهرمان شد،  علیرضا مهدویان از نیر در جایگاه دوم قرار گرفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم  غلامرضا بلالی از اردبیل قهرمان شد، مجید قهرمان روزگار از اردبیل دوم شد و پژمان عبدی از اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز  مهدی کلانتری  از اردبیل قهرمان شد.

در رده تیمی نیز،  شهرستان اردبیل به عنوان نخست دست یافت،  شهرستان نیر دوم شد و شهرستان خلخال نیز در جایگاه سوم قررا گرفت.

 

گزارش: مهدی جدی

 

انتهای پیام