پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

معنویت و اعتقادات، خاکریزهای جنگ نرم هستند/ استراتژی ایران در فتنه ها بصیرت افزایی و روشنگری است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)در اختتامیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجریک با بیان اینکه امروز خاکریزهای ما معنویت و اعتقادات ما است ، گفت: امروز دشمنان اذهان و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده اند بنابر این برای تداوم انقلاب اسلامی و راه شهدا باید با جهاد تبیین به روشنگری در جامعه بپردازیم.

به گزارش ابصارخبر، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین اختتامیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک که به مناسبت گرامیداشت هفته دفع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل برپاشده بود به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: یادواره ها تجدید میثاق با شهدا است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس،گرامیداشت ایام الله سوم خرداد و دهه فجر نیز بیمه کننده انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از دفاع به عنوان مظهر ایستادگی ملت مقاوم ایران نام برد و گفت: برادری و همدلی، مهر و محبت و صمیمیت، صحنه هایی بی بدیل دفاع مقدس را ایجاد و برای آیندگان الگوسازی کردند.

وی به جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: هرچند جنگ سخت به پایان رسیده ولی تلاش های دشمنان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی ایران و جلوگیری از صدور پیام و ارمان انقلاب اسلامی ایران به اقصی نقاط عالم همچنان ادامه دارد بطوریکه توطئه ها و فتنه های رخ داده در سال های گذشته بیانگر این است که جنگ هنوز ادامه دارد و بنابراین دفاع نیز باید همچنان تداوم  پیدا کند.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به  تشریح شیوه های جدید دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: ابزار امروز دشمن متفاوت تر از جنگ سخت است بطوریکه فضای مجازی به عرصه رویایی دشمنان با مردم انقلابی ایران تبدیل شده است.

وی از لجن پراکنی و دروغ پردازی به عنوان مهمترین سلاح دشمنان در عرصه رویایی نبرد نرم نام برد و گفت: تنها راه مقابله با تهاجم نرم دشمنان نیز بصیرت افزایی و روشنگری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)  به راهبرد دشمنان نیز در اینخصوص اشاره کرد و گفت: تسخیر اذهان و مغزهای جوانان در کنار تغییر باورهای مردم ، راهبرد جدید دشمنان است.

وی به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جنگ ما را آبدیده، قوی و مقتدر کرده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس هویت فعلی ایران اسلامی در جهان را برگرفته از خون آورد شهدا دانست و گفت: شهدا و ایثارگران خون دادند تا امروز عزت، استقلال، آزادی و اقتدار کشور ما بیش از گذشته در جهان هویدا شود .

وی به خاکریزهای جنگ نرم نیز اشاره کرد و گفت: امروز خاکریزهای ما معنویت و اعتقادات ما است چراکه دشمنان اذهان و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده اند.

سردار محمدی اصل به استراتژی امروز کشوردر برابر تهاجمات روزافزون دشمنان اشاره کرد و گفت: بصیرت افزایی و روشنگری استراتژی ایران اسلامی برای مقابله با تهاجمات نرم دشمنان در جنگ نرم، شناختی و روایت دشمنان است.

وی در پایان  سخنان خود از مردم خواست با بصیرتی مالک اشترگونه در عرصه های انقلاب حاضر شده و با ایستادن در جبهه حق تار و پود نقشه های دشمنان را منهدم کنند.

 

انتهای پیام/ج