پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛

میقات با صالحین در اردبیل +عکس

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (ع) از برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین در استان اردبیل خبرداد و گفت: این برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تربیتی با هدف نشر جهاد تبیین در میعادگاه نماز جمعه سراسر استان برگزار شد.

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام داود سلامت، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس (علیه السلام) ، از برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین در استان اردبیل خبرداد و گفت:این برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و تربیتی در آستانه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در سراسر استان اردبیل با هدف نشر جهاد تبیین و نشان دادن اتحاد و انسجام حلقه های صالحین بسیج در میعادگاه نماز جمعه سراسر استان برگزار شد.

 وی با بیان اینکه ماموریت مرکز تعلیم و تربیت بسیج، پرورش آحاد بسیجیان، رشد و ارتقای آن‌ها در عرصه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی است، گفت: حلقه‌های تربیتی بسیج از سال‌های گذشته با هدف تبیین و روشنگری در آحاد جامعه تشکیل شده است.

 مسئول تعلیم و تربیت بسیج استان اردبیل به برنامه های تربیتی حلقه های صالحین در طول سال اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، قرآنی، حضور در مزار شهدا و روایتگری سیره عملی شهدا، بحث و گفتمان در مورد فلسفه تشکیل بسیج و نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی از جمله برنامه های حلقه های صالحین در طول سال است.

حبیب زاده فرمانده ناحیه شهرستان اردبیل نیز در حاشیه بازدید از میقات صالحین، جهاد تبیین را مهمترین رسالت حلقه های صالحین در جامعه عنوان کرد و گفت: در برهه فعلی که کشور مورد تهاجم بی امان دشمنان در فضای مجازی قرار گرفته است، جهاد تبیین، بیان حقایق و روشنگری مهمترین ماموریت بسیج در برابر تهاجم استکبار در قالب امپراطوری دروغ رسانه ای استکبار است.