نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اقتصادی کد خبر: 10277 ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵

کارشناس اقتصادی برنامه تلویزیونی«میدون»:

مسابقه ملی هدایا و سوقات استان‌ها راه اندازی می‌شود

کارشناس اقتصادی برنامه تلویزیونی«میدون» از برگزاری مسابقه ملی هدایا و سوقات استان‌ها خبر داد و گفت: با طرح‌های ساده می‌توان ضمن کارآفرینی از چتر جمعیتی در حال افزایش کمیته امداد نیز کاست.

مسابقه ملی هدایا و سوقات استان‌ها راه اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» علیرضا یونچی کارآفرین، فعال اقتصادی، مدرس و داور برنامه تلویزیونی«میدون» پیش از ظهر امروز در جمع مدیران اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی به راه‌های اشتغال و کارآفرینی در کشور اشاره کرد و گفت: در بحث تولید و اقتصاد جامعه به دوگروه لوگوموتیو و واگن تقسیم می شوند که نقش کارآفرینان و افراد توانمند به عنوان لوگوموتیو تعیین کننده است چراکه این افراد با نبوغ و خلاقیت می توانند واگن های جامعه را به هم متصل کرده و کشور را در مسییر درست پیشرفت و تعالی ریل گذاری کنند.

وی در ادامه سخنان خود از سفر به اقصی نقاط کشور خبرداد و گفت: با توجه به پیشه تاریخی استان ها و فرهنگ غنی ایران زمین  با همت عالی مردم بزودی می‌توان اقصاد کشور را از وابستگی به نفت نجات داد.

یونچی از راه اندازی مسابقه ملی هدیه و سوقات استان ها خبر داد و گفت: این مسابقه یکی از راه های بزرگ فرهنگ  اشتغالزایی است چراکه علاوه بر احیای اداب و رسوم مناطق مختلف کشور ، اداب و رسوم، صنایع دستی و غذای مردم در مناطق مختلف را برندسازی کرده و با صادرات کشور را به درامدزایی پایدار می رساند.

وی از زنان و مردان کهنسال به عنوان منابع مهم برای طرح هدایا و سوقات محلی نام برد و گفت: یکی دیگر از منابع مهم بحث پذیرایی اقوام در مجالس شادی و عزا است که می تواند برای جذب گردشگر نیز مفید واقع شود.

کارشناس اقتصادی برنامه تلویزیونی«میدون» با بیان اینکه بسیج راهبر و مشکل‌گشا است گفت: با طرح‌های ساده می توان ضمن کارآفرینی از چتر جمعیتی در حال افزایش کمیته امداد بکاهیم.

 

انتهای خبر/ ج