نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اقتصادی کد خبر: 10354 ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد:

حضور 66 واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از حمایت مالی این شرکت برای حضور 66 واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در 6 ماهه اول سال جاري خبر داد.

حضور 66 واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی اظهار داشت: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از کارآفرینان و صاحبان صنایع است تا ضمن كمك به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی تصريح كرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطاي کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون، از حضور 66 واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است که از مجموع این حمایت‌ها 10 مورد از آن مربوط به حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های خارجی و 6 مورد مربوط به کمک اجاره غرفه برای ارائه محصولات تولیدی آنان بوده است.  

علایی اضافه کرد: در سال گذشته نیز از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده بود که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز اميدواري كرد با برنامه‌هاي حمايتي كه در قالب كمك‌هاي بلاعوض از واحدهاي توليدي و سرمايه گذاران انجام مي‌شود، شاهد افزايش توليد و اشتغال در استان باشيم.

 

انتهای خبر/ج