نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9962 ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴

به همت بنیاد علوی؛

۱۲ باب مسجد در خلخال و کوثر مفروش شدند

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت:۱۲ باب مسجد در مناطق محروم و هدف بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر مفروش شد.

۱۲ باب مسجد در خلخال و کوثر مفروش شدند

به گزارش ابصارخبر، لیلا شعبان علیزاده بعد از ظهر امروز در آیین اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم در خلخال اظهار کرد: با حمایت بنیاد علوی و به همت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر، ۱۲ باب مسجد که نیاز به تامین فرش سجاده‌ای داشتند مفروش شدند.

وی بیان کرد: برای مفروش شدن این مساجد بنیاد علوی،2112 متر فرش سجاده ای تامین کرده است که ارزش آن بیش از ۲ میلیارد و صد میلیون تومان است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های خلخال و کوثر تصریح کرد: از این ۱۲ باب مسجد، ۹ باب در شهرستان خلخال و ۳ باب در شهرستان کوثر است که از مساجد مناطق محروم و هدف بنیاد علوی است.

شعبان علیزاده افزود:بنیاد علوی در برنامه پیشرفت منطقه‌ای خود توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و تربیتی دارد و مساجد به عنوان خواستگاه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدنظر هستند.

وی گفت:در راستای ترویج فرهنگ فاخر عفاف و حجاب و تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به مسئله حجاب، ۴۰۰ قواره چادر و مقنعه با محوریت برنامه‌های تربیتی برای دختران نوجوان و جوان توزیع شده است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان های خلخال و کوثر بیان کرد: در قالب کاروان‌های زیارتی تاکنون ۱۲۰ نفر به کربلای معلی و ۸۸ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند و از برنامه زیارتی و فرهنگی در نظر گرفته شده استفاده کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ج