پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر اردبیل ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد؛

مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزشی اردییل

مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزشی اردییل با حضور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، ،نصرالله پریچهر سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی گفت:آینده خوب و رو به جلویی را برای ورزش استان اردبیل با وجود برنامه ریزی های که در حال انجام است متصور می شود.

پریچهره در مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل افزود: در ورزش باید برنامه ورزشی داشته باشیم و نباید به تقویم ورزشی تکیه بزنیم چرا که تقویم ورزشی زیاد لازمه اجرایی ندارد.

سرپرست فدراسیون اضافه کرد: کرسی های مهمی در فدراسیون جهانی برای این فدراسیون وجود دارد و با 24 رشته ورزشی این انجمن راحت می توانیم در میادین جهانی و بین المللی به مدال دست پیدا کنیم.

پریچهر اضافه کرد: باید تلاش کنیم که رشته های ورزشی این فدراسیون را به جامعه بشناسانیم تا جامعه با این رشته های ورزشی نو و جدید آشنا شوند.

وی تاکید کرد: در ورزش باید به دنبال سلامتی جامعه باشیم و این محقق نخواهد شد مگر با همگانی کردن ورزش با روش ها و طریق های نو و جدید.

نصرالله پریچهره با اشاره به اینکه انجمن های ورزشی یکی از رشته های المپیکی است عنوان کرد: تنوع رشته ها ورزشی در این فدراسیون بسیار جذاب می باشد مانند ورزشهای آبی (اسکی روی آب،موج سواری، ماهیگیری،جت اسکی)،بیس بال و سافت بال،جوجیتسو،دارت،سپک تاکرا،فلوربال،طناب کشی،جهت یابی،اسچوکس،رزم سلطان،پارکو،کریکت،برای تونیک،تکبال،لاکراس،پیکل بال،پوبال،نت بال،حقوق ورزشی و ... که می‌تواند در نشاط جامعه به ویژه در بخش جوانان تاثیرات سزایی را بگذارد.

وی تصریح کرد: به رشته های ورزشی این فدراسیون از طرف وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای شده است بطوریکه پس از بازی های المپیک، مسابقات آسیایی سپک تاکرا و بیس بال را میزبانی خواهیم کرد.

 

مهدی محمدیان در این مجمع با ۲۵ رای از ۲۵ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات استان اردبیل انتخاب شد.

 

 

انتهای خبر/ ج